Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten

Comment

• Daarnet even onze Touareg (2,5 TDI) en dan een Audi A6 2.7 TDI gestart om het motorgeluid van de twee eens te vergelijken.

Ik verwachtte wel dat ze gingen verschllen, maar toch niet zo fenomenaal . De nieuwe 2.7 TDI is tien maal stiller dan de Touareg. En de 2.7 klinkt natuurlijk veel beter in de oren en het reageert feller.

Comment

• Weet iemand waarom de 2.0 TDI niet gecombineerd kan worden met quattro en DSG?

Ik ben namelijk op zoek naar een A3 of sportback 2.0 TDI quattro, liefst een jonge occassie van max 1 jaar oud. Als iemand iets weet staan, laat het maar weten. Een s line is een pluspunt.

Comment

• Knap

Comment

• Bwoa, ik ben niet echt overtuigd!

Comment

• die plastieken balk achteraan is me een beetje cheap.

Comment

• Zo'n Allroad van de vorige generatie heb ik altijd een machtige bak gevonden. Ie straalde zoiets degelijks, stoer,... uit.

De nieuwe vind ik maar

Comment

• En de papieren voor onze A6 zijn toegekomen in de garage!

'k ben eens benieuwd hoelang het nu nog gaat duren?!

Comment

• ik vind em lekker dik

Comment

• Zo te zien heeft ie de typische 4.2 V8 wielen, dus dat is wel positief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                        En de papieren voor onze A6 zijn toegekomen in de garage!

'k ben eens benieuwd hoelang het nu nog gaat duren?!
                        da wachten is echt irritant é
                        Mijne A4 staat al meer dan een week bij de dealer. Afhandeling van papierwerk enzo moet nog gebeuren.

Konden ze dat niet doen tijdens dat de wagen 2 weken in Brussel zat te niksen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Knap

Prachtig! Had liever zo eentje gekocht dan mijn SB, maar die Allroads gaan nog massa's geld! (Toch een recente met weinig km's en mooie opties )

Comment

• Het was Audi-dag vandaag in Antwerpen!

Audi S4 Cabrio
                            Audi S8
                            Audi ABT AS8

(De Audi A8, voer voor tuners, is deze keer door Abt aangepakt en de 4.2 V8 komt daardoor op ongeveer gelijke hoogte met de 6.0 W12 en de 5.2 V10 (450pk). De 4.2-liter V8 met 330pk gaat normaal in 6,3 seconden naar de 100, na een upgrade van Abt staan er 443 paardjes te trappelen om in 5,9 seconden naar de 100 te sprinten…

Het max koppel is standaard 430Nm en de Abt levert 520Nm. Ook is de verwijdering van de begrenzer niet vergeten, de A8 gaat nu 290 in plaats van 250km/u…

Bron: www.Autoblog.nl)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                              Het was Audi-dag vandaag in Antwerpen!

Audi S4 Cabrio

Die zijn prachtig he

Comment

• Soms vind ik die uitgebalanceerder dan een RS4. Er zijn zo van die dagen dat ik het meer op subtiliteit begrepen heb en dan is zo een S4 een prachtwagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Die zijn prachtig he
                                  Het was een pre-fl, maar ook lang niet lelijk!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten

(De Audi A8, voer voor tuners, is deze keer door Abt aangepakt en de 4.2 V8 komt daardoor op ongeveer gelijke hoogte met de 6.0 W12 en de 5.2 V10 (450pk). De 4.2-liter V8 met 330pk gaat normaal in 6,3 seconden naar de 100, na een upgrade van Abt staan er 443 paardjes te trappelen om in 5,9 seconden naar de 100 te sprinten…

Het max koppel is standaard 430Nm en de Abt levert 520Nm. Ook is de verwijdering van de begrenzer niet vergeten, de A8 gaat nu 290 in plaats van 250km/u…

Bron: www.Autoblog.nl)

Amai.

Das dan met kompressor ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                        Weet iemand waarom de 2.0 TDI niet gecombineerd kan worden met quattro en DSG?
                                        Ik geloof dat het te maken heeft met de opstelling van de motor (dwars). Maar het goede nieuws is dat er in Duitsland naar verluidt aan gewerkt wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                          Ik geloof dat het te maken heeft met de opstelling van de motor (dwars). Maar het goede nieuws is dat er in Duitsland naar verluidt aan gewerkt wordt.
                                          dan zou een 3.2 Quattro DSG niet bestaan, want die ligt ook dwars

Comment

Working...
                                          X