Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor diegenen die een aantal van de Audi's die op vorige pagina gepost zijn 'in real life' willen zien, één adres: Het Contact Center van D'Ieteren in Kortenberg.
    • De Dolfijngrijze TT 3.2 staat in de showroom (met dié velgen en interieur)
    • De Petrol blauwe TT staat op de parking (met dié velgen)
    • De Mugello blauwe Q7 S-line staat in de showroom (met de standaard S-line 5 spaaks 20" profile velgen en zonder het Pack Sport Design weliswaar)
    De A6 Avant S-line verkies ik persoonlijk in het Daytona grijs, met chroom module en 20 spaaks 18" velgen.

PS: D'Ieteren behoudt het recht de opgesomde wagens uit de showroom te halen voor bvb. testritten.
    Last edited by ; 26/04/2007, 01:27.

Comment

• Treser, een tuner uit vervlogen tijden. Op een of andere manier, staan de door Treser aangepakte Audi 100’s en 200’s in mijn geheugen gegrift. Nog bijzonderder is deze Audi Quattro, die Treser ombouwde tot een heuse roadster.

Eerlijk is eerlijk: mooi is de Treser Roadster niet, maar bijzonder is die wel. Met de CC hype van de afgelopen jaren, zouden we bijna vergeten dat er vroeger ook al een stalen klapdaken werden gemaakt.

Germancarscene meldt dat het exemplaar op de foto te koop staat op ebay. Het enige probleem is dat het stuur aan de verkeerde kant zit, maar een kniesoor die daar op let. Extra foto’s staan ook op autojunk, voor het geval ze bij ebay weer verdwenen zijn.

Ebay-link: http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-UR-QUATTR...QQcmdZViewItem

bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...ster#post-9172

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
        Voor diegenen die een aantal van de Audi's die op vorige pagina gepost zijn 'in real life' willen zien, één adres: Het Contact Center van D'Ieteren in Kortenberg.
        • De Dolfijngrijze TT 3.2 staat in de showroom (met dié velgen en interieur)
        • De Petrol blauwe TT staat op de parking (met dié velgen)
        • De Mugello blauwe Q7 S-line staat in de showroom (met de standaard S-line 5 spaaks 20" profile velgen en zonder het Pack Sport Design weliswaar)
        De A6 Avant S-line verkies ik persoonlijk in het Daytona grijs, met chroom module en 20 spaaks 18" velgen.

PS: D'Ieteren behoudt het recht de opgesomde wagens uit de showroom te halen voor bvb. testritten.
        Hier is de (Mobile) link van die garage waar ik de foto's van haal.

http://home.mobile.de/SIDGNlut8vxr4j...ual=EGN&top=41&

Vooral veel dure wagens eigenlijk, maar ze zien er prachtig uit!
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik wil binnen paar jaar zo een 2.0TFSI TT roadster

BMW zal verdorie zijn best mogen doen met de nieuwe Z4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Treser, een tuner uit vervlogen tijden. Op een of andere manier, staan de door Treser aangepakte Audi 100’s en 200’s in mijn geheugen gegrift. Nog bijzonderder is deze Audi Quattro, die Treser ombouwde tot een heuse roadster.

Eerlijk is eerlijk: mooi is de Treser Roadster niet, maar bijzonder is die wel. Met de CC hype van de afgelopen jaren, zouden we bijna vergeten dat er vroeger ook al een stalen klapdaken werden gemaakt.

Germancarscene meldt dat het exemplaar op de foto te koop staat op ebay. Het enige probleem is dat het stuur aan de verkeerde kant zit, maar een kniesoor die daar op let. Extra foto’s staan ook op autojunk, voor het geval ze bij ebay weer verdwenen zijn.

Ebay-link: http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-UR-QUATTR...QQcmdZViewItem

bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...ster#post-9172
            Dit zegt me werkelijk niets! De Quattro is een prachtige wagen, dit verpest de lijn, en zorgt voor een hele hoop extra gewicht! En dat voor een vleugje exclusiviteit? Nee bedankt!

Comment

• Yeah baby. 20" S-Lines (de knapste van allemaal, die 9-spaaks) op 'n A6 met 't ontchromingspack. Vet !

't Rare is, op foto lijken ze te groot, zoals ik de 19" op Tommie z'n TT te groot vond ogen op foto, maar in 't echt wérkt 't echt, 't is schitterend, net zoals die 19" op Tommies TT ook prachtig waren in 't echt.
              Last edited by ; 10/06/2008, 18:49.

Comment

• S3.

I don't know maar dat krel mist toch iets. Die grijs gelakte plasticdelen vooraan en achteraan. De wat sullige velgjes. Z'n prijs. De smalle wielkastjes. (er stond een vorig model S3 1.8T 225 in 't grijs buiten, straks foto's ervan posten, die S3 is zooooveel knapper...)

Comment

• Er stond 'n R8 onder 'n doek. 'Es vriendelijk gevraagd aan dat madammeken of ze 'm 'es wilde "ontbloten". En ja hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    S3.

I don't know maar dat krel mist toch iets. Die grijs gelakte plasticdelen vooraan en achteraan. De wat sullige velgjes. Z'n prijs. De smalle wielkastjes. (er stond een vorig model S3 1.8T 225 in 't grijs buiten, straks foto's ervan posten, die S3 is zooooveel knapper...)
                    Dat rood staat hem gewoon niet.

In tegenstelling tot de vorige S3 speelt hier de kleur een grote rol vind ik. Maar in zijn geheel ziet hij er ook wat te fijn uit.

Comment

• Nog van dattem.

Tomski: "Bwah, 'k weet 't niet, 't is een zeer lekkere kar, maar hiervoor zou 'k toch geen fully loaded 911 laten staan."

Ik ook niet. Die R8 mist toch iets.

Comment

• Maar onze poser wou er toch 'es bij poseren.

Comment

• En dan nu ... houd jullie vast mensen ... miljaar als er één auto reteknap is in 't wit ... dan is het zo'n TT roadster met S-Line exterieurpack wel. Het wit is spiérwit, zéér knap ... en miljaar die auto stond daar zo te blinken, gewoon op compleet gék te worden zo knap.

Comment

• Nog wat piccies van die megageile kar. Interieur had de optie uitgebreid leder (middenconsole), mocht wel in 't rood zijn in plaats van zwart, maar bon.

Comment

• Tomski : "Dit ANYTIME boven een Z4 roadster."

*knielt eerbiedig*

(ik volg 'm in z'n mening ... zeker als 2.0T zeer aantrekkelijk, bij BMW is 't al meteen een 2,5-liter als 't wat vooruit mag gaan)

Comment

• Allez, nog 2.

Comment

• Tomski komt naar me toegelopen. "Hey, gTa, kom 'es?" Ik loop met 'm mee. Staat 'ie naar die TT te wijzen.

Zegt Tomski tegen me: "Ruik eens aan haar spleet?!"

En ja hoor !!!

Nieuweautogeur = !!!

Comment

Tomski : "Dit ANYTIME boven een Z4 roadster."

*knielt eerbiedig*

(ik volg 'm in z'n mening ... zeker als 2.0T zeer aantrekkelijk, bij BMW is 't al meteen een 2,5-liter als 't wat vooruit mag gaan)

absoluut

wat een kar

200 fiscaal aantrekkelijke peekaatjes en auf wunsch direct naar 240 te brengen met een chippie

wel jammer dat de quattro er (nog) niet op te krijgen is, enkel op de 3.2

Comment

Tomski komt naar me toegelopen. "Hey, gTa, kom 'es?" Ik loop met 'm mee. Staat 'ie naar die TT te wijzen.

Zegt Tomski tegen me: "Ruik eens aan haar spleet?!"

En ja hoor !!!

Nieuweautogeur = !!!

ik ben ziek

Comment

• Zeldzaaam !!!!

Audi A6 Avant 4.2 quattro (geen S6), 300pk. Met de optionele gepolierde 17" velgen.

Gotta love it.

Comment

• Die witte TT Roadster is, all the way, mijn hedendaagse favoriet !

Binnen 2 weken heb ik een hele dag een Audi TT Coupé 3.2 S-tronic, een zwarte, zwart lederen interieur mét zwarte 18" !

Testverslagje met bijhorende foto/videomateriaal volgt !

Comment

Working...
                                          X