Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Nog van dattem.

Tomski: "Bwah, 'k weet 't niet, 't is een zeer lekkere kar, maar hiervoor zou 'k toch geen fully loaded 911 laten staan."

Ik ook niet. Die R8 mist toch iets.
    Nemen jullie die Porsche dan maar mee, ik ontferm me wel over die R8!

Comment

Zeldzaaam !!!!

Audi A6 Avant 4.2 quattro (geen S6), 300pk. Met de optionele gepolierde 17" velgen.

Gotta love it.
      Die A6 is rete knap!! Is dat dan een speciale uitvoering? Kan me niet herinneren dat de 4.2 Quattro dergelijke wielkassen had.

Comment

• Oké, bal marginal. Leg effe je verstand af (voor zij die verstand hebben, de andere 99% mogen gewoon verder "denken" zoals gewoonlijk ), en denk effe met me mee.

Je rijdt een Audi FWD, en je dénkt dus dat je deel uitmaakt van de Audi quattro scene. Dus, je rijdt een denkbeeldige 4x4. Hé, een jeep is ook een 4x4 toch, ja? Dus je rijdt eigenlijk een terreinwagen. En welke banden liggen er op een terreinwagen? Juist ja, ballonbandjes die 'n hogere flank hebben bena dan ze breed zijn. Dus, wat doe je, om je FWD uitdebochtschuif-Audi een beetje "quattro-achtiger" over te laten komen? Juist : ballonbandjes monteren.

Alstublieft !

Last edited by ; 10/06/2008, 18:49.

Comment

• edit: never mind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Die A6 is rete knap!! Is dat dan een speciale uitvoering? Kan me niet herinneren dat de 4.2 Quattro dergelijke wielkassen had.
            De V8-modellen hadden allemaal die brede wielkassen. Dus zowel de 4.2 V8, de S6 als de RS6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              Gilles, je vergeet die megavette Avant die achteraan stond met z'n vette wielen.
              Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              edit: never mind

Comment

• Meer moet dat niet zijn, voor ons Belgen. 2.0 TDI, S-Line sportpack, S-Line exterieur, S-Line 19", en nog wat prul links en rechts.

Comment

• 21", die logge bak die naar terécht naar de naam "Koe-zeven" luistert, heeft 't écht wel nodig om een beetje presentabel te zijn.

Comment

De V8-modellen hadden allemaal die brede wielkassen. Dus zowel de 4.2 V8, de S6 als de RS6.
                    Weer iets wat we weten, maar wat maakt die dan zeldzaam? Doel je daarmee op de motorisatie?

Comment

• Yep. De meesten gingen meteen voor de S6, die had nog 'es 40 pk meer, en zag er wat stoerder uit. Die gewone 4.2 was echt voor "zij die geen A8 willen maar ook geen S6 en dus eerder voor V8-powered comfort gaan". Zag je niet vaak, nu nog minder.

Comment

• Gilles, op die witte?

Comment

• Het bruin leder in de nieuwe TT, is ook zeer lekker, dan wel het leder pack 2 erbij, dat je die lekkere stiksels erbij hebt !

Comment

• Ik weet niet welke kleur ik op de nieuwe TT zou nemen, dat petrolblauw vond ik best een leuke kleur in combinatie met bleek (haast wit) leder

Comment

• ik denk dak voor dit zou gaan

zalig

velgen twijfel ik nog

Comment

• Voor mij sowieso de laatste velgen..

In het gunmetal gespoten, op een zwarte met het amarettokleurige leder !

2.0 TFSI, S-tronic, Navigation, Xenon, Dynamik pack, én nog wat kleine prulletjes..

Comment

• Int wit, best lekker

Comment

• Op detailingworld stonden voorlopige foto's van 'n detail van 'n Audi 80 LS uit 1978.

Comment

• Comment

• Comment

• Check it out. 't Is niet origineel, maar 't is toch wél een lekkere kar, right.

http://www.mobile.de/SIDR6ystnaReEJD...11111247724239&

Comment

Working...
                                          X