Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten

Prachtig zo in 't wit. Hele knappe foto's ook
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• De Wauwdi A3 !

origineel:
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• XXX-333

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
          De Wauwdi A3 !

Man da is mottig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Man da is mottig...
            Zot eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
              Zot eh.

Typisch iets voor Alex...

Comment

• Iemand die hier ervaring heeft met de adaptieve luchtvering op de A6 en enige reactie kan geven?

Comment

• Vraagje voor de Audi kenners :

In mijn A4 heb ik het Audi MMI , multimedia interface. Werkelijk subliem systeempje, met dvd navigatie, cd-wisselaar; 2 sd-cardslots,...

Nu is hier ook een telefoonmogelijkheid, die volgens de handleiding ook via bluetooth zou werken , nu vind ik met mijn gsm ( Qtek S200) geen bluetooth signaal van de MMI.

Heeft iemand een idee of er een extra module moet geactiveerd of ingebouwd worden?

thx!

Heinrich

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                    Iemand die hier ervaring heeft met de adaptieve luchtvering op de A6 en enige reactie kan geven?
                    Ervaring is veel gezegd, maar ik kan je wel vertellen dat een A6 met luchtvering veel beter de oneffenheden uit het wegdek filtert en de koetswerkbewegingen inperkt. (bv. bij het nemen van drempels). Je kan de auto ook in verschillende standen zetten, zijnde: automatisch, dynamisch, comfort en lift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten
                      Vraagje voor de Audi kenners :

In mijn A4 heb ik het Audi MMI , multimedia interface. Werkelijk subliem systeempje, met dvd navigatie, cd-wisselaar; 2 sd-cardslots,...

Nu is hier ook een telefoonmogelijkheid, die volgens de handleiding ook via bluetooth zou werken , nu vind ik met mijn gsm ( Qtek S200) geen bluetooth signaal van de MMI.

Heeft iemand een idee of er een extra module moet geactiveerd of ingebouwd worden?
                      Misschien dat dit kan helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Van gedacht veranderd, gTa?
                        Ja, echt. Toen ik die witte TT met S-Line exterieurpack zag in Duitsland, man ik was er wég van.

'k Zou 't nooit moeten hebben, daar niet van, maar 't was wel zeer knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                          XXX-333
                          idd

de volledige fotoshoot staat op www.autocedrick.be !
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                            Ervaring is veel gezegd, maar ik kan je wel vertellen dat een A6 met luchtvering veel beter de oneffenheden uit het wegdek filtert en de koetswerkbewegingen inperkt. (bv. bij het nemen van drempels). Je kan de auto ook in verschillende standen zetten, zijnde: automatisch, dynamisch, comfort en lift.
                            Thanks! Heb eerdere ervaring met Mercedes gehad, maar wou is weten hoe dit overkomt op de A6. Met dynamisch bedoel je allicht dat deze de hoogte van een sportophanging heeft?

Comment

• Nieuwe campagne in de USA: Truth In Engineering.

Comment

• Audi TV

tv.audi.com

Comment

• Audi Q7 4.2 Quattro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                                    Thanks! Heb eerdere ervaring met Mercedes gehad, maar wou is weten hoe dit overkomt op de A6. Met dynamisch bedoel je allicht dat deze de hoogte van een sportophanging heeft?
                                    Een A6 heeft een vrije hoogte van 11,8 cm. Een A6 met luchtvering heeft ook die bodemvrijheid in de comfort stand, zakt tot 10,5 cm in de dynamic stand en stijgt tot 13,5 cm in de lift stand. In de dynamic stand worden de schokdempers ook iets harder afgesteld.

Een A6 zonder luchtvering met sportvering heeft een met 2 cm verlaagde vering, en zal dus op 9,8 cm uitkomen.

Comment

• Deze namiddag hebben we de A6

Pff nog zolang wachten

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X