Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Comment
-
-
Comment
-
Vraagje voor de Audi kenners :
In mijn A4 heb ik het Audi MMI , multimedia interface. Werkelijk subliem systeempje, met dvd navigatie, cd-wisselaar; 2 sd-cardslots,...
Nu is hier ook een telefoonmogelijkheid, die volgens de handleiding ook via bluetooth zou werken , nu vind ik met mijn gsm ( Qtek S200) geen bluetooth signaal van de MMI.
Heeft iemand een idee of er een extra module moet geactiveerd of ingebouwd worden?
thx!
Heinrich
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenIemand die hier ervaring heeft met de adaptieve luchtvering op de A6 en enige reactie kan geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk BerichtenVraagje voor de Audi kenners :
In mijn A4 heb ik het Audi MMI , multimedia interface. Werkelijk subliem systeempje, met dvd navigatie, cd-wisselaar; 2 sd-cardslots,...
Nu is hier ook een telefoonmogelijkheid, die volgens de handleiding ook via bluetooth zou werken , nu vind ik met mijn gsm ( Qtek S200) geen bluetooth signaal van de MMI.
Heeft iemand een idee of er een extra module moet geactiveerd of ingebouwd worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVan gedacht veranderd, gTa?
'k Zou 't nooit moeten hebben, daar niet van, maar 't was wel zeer knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenXXX-333
de volledige fotoshoot staat op www.autocedrick.be !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenErvaring is veel gezegd, maar ik kan je wel vertellen dat een A6 met luchtvering veel beter de oneffenheden uit het wegdek filtert en de koetswerkbewegingen inperkt. (bv. bij het nemen van drempels). Je kan de auto ook in verschillende standen zetten, zijnde: automatisch, dynamisch, comfort en lift.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenThanks! Heb eerdere ervaring met Mercedes gehad, maar wou is weten hoe dit overkomt op de A6. Met dynamisch bedoel je allicht dat deze de hoogte van een sportophanging heeft?
Een A6 zonder luchtvering met sportvering heeft een met 2 cm verlaagde vering, en zal dus op 9,8 cm uitkomen.
Comment
Comment