Proficiat met deze knappe A6! Het gaan er hier wellicht nog zoveel zeggen, maar de meeste velgen zien er op een A6 maar saai uit. Maar van de andere kant who cares, als ie maar goed rijdt. Welke motor ligt erin? De 2.0 of 2.7TDI?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMooie wagen. Vooral de velgen vind ik hemels.
Wel dacht ik dat ze amaretto leder had gekozen...
Mja 'k vind het beter meevallen dan gedacht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenDat vond ze té opvallend
Mja 'k vind het beter meevallen dan gedacht!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenDe velgen vind ik wel mooi passen. Sportief maar toch niet té opvallend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZwart leder is altijd mooi hé...
Maja die sportophanging van Audi en comfort ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenFoto kan soms vreemd lijken natuurlijk.
Zo ziet ie eruit int droge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk vind alleen dat ie iets te hoog ligt
Maja die sportophanging van Audi en comfort ....
hoeveel pk heeft zo'n 2.7 TDI ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
Maar is dat dezelfde buitenkleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichtenmaja je kan niet alles hebben é
hoeveel pk heeft zo'n 2.7 TDI ?
180pk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenHier zien die velgen er al beter uit vind ik.
Maar is dat dezelfde buitenkleur?
Comment
-
Tja, comfort kan ook aangenaam zijn hé. Vooral als je veel lange afstanden doet op onze slechte Belgische wegen. Op die momenten is het esthetisch aspect minder van belang.
Hoe ouder ik word, des te minder interesseert me dat.
Nu stel ik mij wel de vraag of zo'n A6 een hardere sportophanging heeft dan onze 530d. Wij hebben dan ook nog runflat banden, en toch vind ik de ophanging zeer comfortabel.
Rij maar eens met de 335i, dan weet je pas wat een harde ophanging is...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTja, comfort kan ook aangenaam zijn hé. Vooral als je veel lange afstanden doet op onze slechte Belgische wegen. Op die momenten is het esthetisch aspect minder van belang.
Hoe ouder ik word, des te minder interesseert me dat.
Nu stel ik mij wel de vraag of zo'n A6 een hardere sportophanging heeft dan onze 530d. Wij hebben dan ook nog runflat banden, en toch vind ik de ophanging zeer comfortabel.
Rij maar eens met de 335i, dan weet je pas wat een harde ophanging is...
Ja we moeten maar eens afspreken eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenDe velgen vind ik wel mooi passen. Sportief maar toch niet té opvallend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten180pk!
Comment
Comment