Ik ben serieuze fan, en alle reviews die ik tot nu toe zag waren erg lovend:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHier, ik neem aan dat het snel beslist zal zijn nu...
Comment
-
Ook Schelpgrijs eens overwegen. M'n vader z'n A6 heeft dat en het staat prachtig als de wagen proper is. En inderdaad zouden chroomlijsten niet misstaan op de wagen hierboven...
Op de vorige A6 had hij Dolfijngrijs, dat was toch wel enkele tinten lichter. Schelpgrijs geeft soms een echt knappe paarse schijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenVoilà, Schelpgrijs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenKom net van de site van Audi, dacht net dat dit nachtblauw was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSpeciaal voor u:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenIemand geen knappe foto van Audi A6 Avant 2.7TDi of 3.0TDI, al dan niet S-line. Kwestie van wat ideeën op te doen voor er iets bestelt wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten19 op een A6 en 18 op een A4 imo. Anders zit je met meer velg dan auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEen daytonagrijze avant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten19 op een A6 en 18 op een A4 imo. Anders zit je met meer velg dan auto...
18" op de A3 en A4, 19" op de A6 en 20" op de A8, zo zou het voor mij moeten .
Los van dit vind ik de 18" van het S-line zeker niet 'zo zwaar te klein', het is al een heel stuk beter dan de 16-ers die je haast altijd ziet. Veel hangt ook af van het model, gelijk iemand zei. Moest ik een A6 pakken zonder 18-ers, dan zou ik zeker weten de 17" star velgen pakken, dat ziet er doorgaans groter uit dan andere 17-ers van het A6-aanbod, simpel te onderhouden, en eenvoudig-sportief uitzicht (die verkies ik trouwens ook op de A3, als alternatief voor de standaar ambition-velgen, die me niet volledig kunnen bekoren...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenDit is de kleur di ik zocht. ook is er nog een tusseninkleur. tussen dit en zilvergrijs... maar is nogal bedrieglijk op de configurator...
Welke tussenkleur bedoel je juist?
Van de grijsachtige kleuren is dit ver het schoonste, vind ik. Een 'nadeel' is wel, dat de meesten die op hun S-line een S-linekleur nemen, daytonagrijs kiezen. Dus zal je ze relatief vaak zien op een S-line, maar dat maakt het er niet minder mooi op he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenWelke tussenkleur bedoel je juist?
Van de grijsachtige kleuren is dit ver het schoonste, vind ik. Een 'nadeel' is wel, dat de meesten die op hun S-line een S-linekleur nemen, daytonagrijs kiezen. Dus zal je ze relatief vaak zien op een S-line, maar dat maakt het er niet minder mooi op he.
Comment
Comment