Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben serieuze fan, en alle reviews die ik tot nu toe zag waren erg lovend:

Last edited by ; 15/05/2007, 15:08.

Comment

• Hoe kan het ook anders Ze gebruiken "Vorsprung durch Technik" voor iets he

Comment

• Iemand geen knappe foto van Audi A6 Avant 2.7TDi of 3.0TDI, al dan niet S-line. Kwestie van wat ideeën op te doen voor er iets bestelt wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Zalige A6 avant echt de mooiste velgen dat ik onder een A6 he gezien

Hier, ik neem aan dat het snel beslist zal zijn nu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Hier, ik neem aan dat het snel beslist zal zijn nu...
            Idd, dit is een mogelijke optie zo, enkel zou ik nog opteren voor een alu-afwerking en mss als tweede kleur is een optie dolfijngrijs... ook met privacy glass. Zelfde grijs als die S8 van enkele pagina's terug, prachtig karretje

Comment

• Ook Schelpgrijs eens overwegen. M'n vader z'n A6 heeft dat en het staat prachtig als de wagen proper is. En inderdaad zouden chroomlijsten niet misstaan op de wagen hierboven...
              Op de vorige A6 had hij Dolfijngrijs, dat was toch wel enkele tinten lichter. Schelpgrijs geeft soms een echt knappe paarse schijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten

Voilà, Schelpgrijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Voilà, Schelpgrijs!
                  Kom net van de site van Audi, dacht net dat dit nachtblauw was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                    Kom net van de site van Audi, dacht net dat dit nachtblauw was
                    nee nachtblauw is heel duidelijk donkerblauw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Speciaal voor u:

Dacht dat dit schelpgrijs was

Comment

• Nope, da's Daytonagrijs.

Comment

• Daytona grijs (zoals op die S8 idd) is enkel verkrijgbaar op A6 S-line en dolfijn grijs helemaal niet op A6, tenzij via Audi Exclusive.

Comment

Iemand geen knappe foto van Audi A6 Avant 2.7TDi of 3.0TDI, al dan niet S-line. Kwestie van wat ideeën op te doen voor er iets bestelt wordt
                            Een daytonagrijze avant?

Comment

• 18'' is zo zwaar te klein onder een A6, zelfs onder een A4 vind ik het eigelijk te klein. 20' is de perfectie voor A6 en 19' voor A4, visueel dan toch.

Comment

• 19 op een A6 en 18 op een A4 imo. Anders zit je met meer velg dan auto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  19 op een A6 en 18 op een A4 imo. Anders zit je met meer velg dan auto...
                                  ja mss wel alhoewel hangt ook af welke velg het is, sommige velgen lijken groter/kleiner. maar die 19 en 18 moet dan zeker in combinatie met verlaging. daarjuist zag ik nog een a4 avant me 18' rs4 zonder s-line dus zonder velaging. Kwam echt niet mooi uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    Een daytonagrijze avant?

Dit is de kleur di ik zocht. ook is er nog een tusseninkleur. tussen dit en zilvergrijs... maar is nogal bedrieglijk op de configurator...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      19 op een A6 en 18 op een A4 imo. Anders zit je met meer velg dan auto...
                                      Exact mijn idee!
                                      18" op de A3 en A4, 19" op de A6 en 20" op de A8, zo zou het voor mij moeten .

Los van dit vind ik de 18" van het S-line zeker niet 'zo zwaar te klein', het is al een heel stuk beter dan de 16-ers die je haast altijd ziet. Veel hangt ook af van het model, gelijk iemand zei. Moest ik een A6 pakken zonder 18-ers, dan zou ik zeker weten de 17" star velgen pakken, dat ziet er doorgaans groter uit dan andere 17-ers van het A6-aanbod, simpel te onderhouden, en eenvoudig-sportief uitzicht (die verkies ik trouwens ook op de A3, als alternatief voor de standaar ambition-velgen, die me niet volledig kunnen bekoren...).

Comment

Dit is de kleur di ik zocht. ook is er nog een tusseninkleur. tussen dit en zilvergrijs... maar is nogal bedrieglijk op de configurator...

Welke tussenkleur bedoel je juist?

Van de grijsachtige kleuren is dit ver het schoonste, vind ik. Een 'nadeel' is wel, dat de meesten die op hun S-line een S-linekleur nemen, daytonagrijs kiezen. Dus zal je ze relatief vaak zien op een S-line, maar dat maakt het er niet minder mooi op he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Welke tussenkleur bedoel je juist?

Van de grijsachtige kleuren is dit ver het schoonste, vind ik. Een 'nadeel' is wel, dat de meesten die op hun S-line een S-linekleur nemen, daytonagrijs kiezen. Dus zal je ze relatief vaak zien op een S-line, maar dat maakt het er niet minder mooi op he.
                                          Denk dat het om Kwarts Grijs gaat.

Comment

Working...
                                          X