Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Audi A5 heeft voor mij voorsprong genomen op de Bmw 3' E92 na hem in real life gezien te hebben..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      mijn broer heeft zich deze A6 aangeschaft

een 1900 TDI van 130 PK bwj 2002 met slechts 50.000 km
      Als de techniek er even goed uitziet als het exterieur, dan is dit een SUPER-OKKAZIE !!!

Wat een mooie auto....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        nr plaat is wel meer iets voor avantus zen kar he
        Is dat niet die van D'Ieteren? Bij veel autoreviews zie je die nummerplaat ook vaak, telkens op een andere audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Is dat niet die van D'Ieteren? Bij veel autoreviews zie je die nummerplaat ook vaak, telkens op een andere audi.

kdacht ook zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            De Audi A5 heeft voor mij voorsprong genomen op de Bmw 3' E92 na hem in real life gezien te hebben..
            Same here, met serieuze voorsprong zelfs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              B7 RS4 met andere uitlaten in Knokke ... vet

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Hoe vet, wel nogal een showbeer

Comment

• Zalige sound, maar de kleuren zouden niet m'n voorkeur genieten en ook de uitlaten vind ik eerder opzichtig...

Comment

• Die uitlaten vind ik ook maar niks. Liever de ovale pijpen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Die uitlaten vind ik ook maar niks. Liever de ovale pijpen!
                    Idd het trekt op niet veel, maar het geluid is wel .

Comment

• Comment

• Mensen met smaak!
                        't is een 3.6
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                          Mensen met smaak!
                          't is een 3.6
                          Ja idd! Die S-line staat die Q7 echt wel goed, dan nog zo'n wit kleurtje. Zalig bakske!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

*zucht* ik wil eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

*zucht* ik wil eentje
                              je bent niet alleen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                Vooral dat stuurtje ziet er zalig uit! Zo met die anti-slip stof; of hoe ze het ook noemen . Het blijft een zalige wagen.

Comment

• net een promo filmpje gevonden over de produktie van de sportback in brussel.
                                  in het tweede deel krijg je een glimp te zien van het productie proces.
                                  enjoy !
                                  Driving Footage And see the A3 in production in Brussels
                                  4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Vooral dat stuurtje ziet er zalig uit! Zo met die anti-slip stof; of hoe ze het ook noemen . Het blijft een zalige wagen.
                                    Suède zal het wel zijn, inderdaad geweldig knap. Alleen krijg ik daar altijd kippenvel van als ik dat aanraak, dus ik moet het niet in mijn auto hebben..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                                      Suède zal het wel zijn, inderdaad geweldig knap. Alleen krijg ik daar altijd kippenvel van als ik dat aanraak, dus ik moet het niet in mijn auto hebben..
                                      Bij mij niet direct, maar geef mij toch maar een mooi afgewerkt lederen stuur.. Ik vind het nog altijd iets beter zo'n leren stuurwieltje. Niet dat ik zoveel ervaring heb, maar ken er toch wel wat van , die verdere ervaring komt wel nog als ik iets ouder ben .

Comment

• Zat daarnet met de Quad achter een S8.

Maar ik kon niet me.

Comment

• Waarom is dit zo vet en in 't echt was die lichtblauwe zo'n teleurstelling

Comment

Working...
                                          X