De Audi A5 heeft voor mij voorsprong genomen op de Bmw 3' E92 na hem in real life gezien te hebben..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmijn broer heeft zich deze A6 aangeschaft
een 1900 TDI van 130 PK bwj 2002 met slechts 50.000 km
Wat een mooie auto....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtennr plaat is wel meer iets voor avantus zen kar he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIs dat niet die van D'Ieteren? Bij veel autoreviews zie je die nummerplaat ook vaak, telkens op een andere audi.
kdacht ook zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDe Audi A5 heeft voor mij voorsprong genomen op de Bmw 3' E92 na hem in real life gezien te hebben..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie uitlaten vind ik ook maar niks. Liever de ovale pijpen!
Comment
-
Mensen met smaak!
't is een 3.6Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenMensen met smaak!
't is een 3.6
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenVooral dat stuurtje ziet er zalig uit! Zo met die anti-slip stof; of hoe ze het ook noemen . Het blijft een zalige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenSuède zal het wel zijn, inderdaad geweldig knap. Alleen krijg ik daar altijd kippenvel van als ik dat aanraak, dus ik moet het niet in mijn auto hebben..
Comment
Comment