Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
    Zat daarnet met de Quad achter een S8.

Maar ik kon niet me.

een donkere in Brugge die reed als een gek ? dat was dan onze buurman
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      een donkere in Brugge die reed als een gek ? dat was dan onze buurman
      Idd

Toffe buren!

Comment

• Ik heb juist met iemand gesproken die een Audi A8 2.5 TDI handgeschakeld verkoopt. Hij is 8 jaar oud en heeft 160 000 km. Gewoon ter informatie...

Comment

• deze namiddag deze audi TT 3.2 V6 quattro in waregem gezien

kheb er geen woorden voor , gewoonweg bloedmooi

bekijk die fotos
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            deze namiddag deze audi TT 3.2 V6 quattro in waregem gezien

bekijk die fotos
            Mooie wagen buiten de velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
              Mooie wagen buiten de velgen...
              niet dat ik de velgen zo mooi vind maar die combinatie wit exterieur met zwarte velgen

Comment

niet dat ik de velgen zo mooi vind maar die combinatie wit exterieur met zwarte velgen
                Ja dat is idd prachtig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                  Ik heb juist met iemand gesproken die een Audi A8 2.5 TDI handgeschakeld verkoopt. Hij is 8 jaar oud en heeft 160 000 km. Gewoon ter informatie...
                  Voor hoeveel pleuro's ?

Comment

deze namiddag deze audi TT 3.2 V6 quattro in waregem gezien

bekijk die fotos
                    Inderdaad, een hele mooie combinatie! Enkel zou ik andere velgen genomen hebben, want deze lijken echt nergens naar, enkel de kleur . En btw, waar is eigenlijk dat Quattro logo in de front-grille ? Of kunde da er laten afhalen? Bij mijn weten niet, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Inderdaad, een hele mooie combinatie! Enkel zou ik andere velgen genomen hebben, want deze lijken echt nergens naar, enkel de kleur . En btw, waar is eigenlijk dat Quattro logo in de front-grille ? Of kunde da er laten afhalen? Bij mijn weten niet, dacht ik.
                      ivm dat logo moet ik u het antwoord schuldig blijven

Comment

• Lekkere TT
                        Die velgen zie ik in Ekeren ook altijd, op een Ford C-max
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                          Lekkere TT
                          Die velgen zie ik in Ekeren ook altijd, op een Ford C-max
                          ook ne witten ?

Comment

ook ne witten ?
                            helaas
                            Grijs
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• idd, Toerke prachtige TT
                              zie je echt overal , brugge , oostende , meulebe , tielt , waregem... overal é !
                              schoon machien ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                idd, Toerke prachtige TT
                                zie je echt overal , brugge , oostende , meulebe , tielt , waregem... overal é !
                                schoon machien ze
                                Ik ben hem spijtig genoeg nog maar een paar keren (2x ofzo) tegen gekomen . Ik vind het echt een zalige wagen! Als er mensen zijn met nog gespotte foto's van de TT, laat mij meegenieten .

Comment

Ik ben hem spijtig genoeg nog maar een paar keren (2x ofzo) tegen gekomen . Ik vind het echt een zalige wagen! Als er mensen zijn met nog gespotte foto's van de TT, laat mij meegenieten .
                                  kzie em heel veel heb jammer genoeg nooit een camera mee. ie doet nu en dan oook een meeting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    kzie em heel veel heb jammer genoeg nooit een camera mee. ie doet nu en dan oook een meeting
                                    Als je ooit eens zin hebt post de mooiste .

Comment

En btw, waar is eigenlijk dat Quattro logo in de front-grille ? Of kunde da er laten afhalen? Bij mijn weten niet, dacht ik.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      ivm dat logo moet ik u het antwoord schuldig blijven
                                      Ik vraag mij af of het hier wel degelijk om een 3.2 Quattro gaat, want de frontgrille is die van een 2.0 TFSI. (Ongelakt en zonder logo dus).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Voor hoeveel pleuro's ?
                                        You've got pm.

Comment

Working...
                                        X