Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichteneen donkere in Brugge die reed als een gek ? dat was dan onze buurman
Toffe buren!
Comment
-
deze namiddag deze audi TT 3.2 V6 quattro in waregem gezien
kheb er geen woorden voor , gewoonweg bloedmooi
bekijk die fotos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendeze namiddag deze audi TT 3.2 V6 quattro in waregem gezien
bekijk die fotos
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenMooie wagen buiten de velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenniet dat ik de velgen zo mooi vind maar die combinatie wit exterieur met zwarte velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIk heb juist met iemand gesproken die een Audi A8 2.5 TDI handgeschakeld verkoopt. Hij is 8 jaar oud en heeft 160 000 km. Gewoon ter informatie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendeze namiddag deze audi TT 3.2 V6 quattro in waregem gezien
bekijk die fotos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenInderdaad, een hele mooie combinatie! Enkel zou ik andere velgen genomen hebben, want deze lijken echt nergens naar, enkel de kleur . En btw, waar is eigenlijk dat Quattro logo in de front-grille ? Of kunde da er laten afhalen? Bij mijn weten niet, dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenLekkere TT
Die velgen zie ik in Ekeren ook altijd, op een Ford C-max
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenook ne witten ?
Grijs2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenidd, Toerke prachtige TT
zie je echt overal , brugge , oostende , meulebe , tielt , waregem... overal é !
schoon machien ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk ben hem spijtig genoeg nog maar een paar keren (2x ofzo) tegen gekomen . Ik vind het echt een zalige wagen! Als er mensen zijn met nog gespotte foto's van de TT, laat mij meegenieten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkzie em heel veel heb jammer genoeg nooit een camera mee. ie doet nu en dan oook een meeting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenEn btw, waar is eigenlijk dat Quattro logo in de front-grille ? Of kunde da er laten afhalen? Bij mijn weten niet, dacht ik.Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenivm dat logo moet ik u het antwoord schuldig blijven
Comment
-
Comment
Comment