heb er vandaag nog getrokken van de S5,en ook is ingezeten,man man man,niet te geloven hoe knap,wat een oog voor detail,echt sportieve klasse,kuipzetelkes zaten echt comfortabel maar toch lekker vast en veel steun
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
Btw: in welke garage zijn die foto's genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenvette RS-4 avant op parking bij D'ieteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenheb vernomen dat de kans hééééééél klein is dat de 2.0TDI ook in de A5 gaat komen omdat dit echt een sportieve auto is en er dan ook een behoorlijke dikke motor in hoort,is dus maar wat ik uit goede bron vernomen heb hé
Naar wat ik begrepen heb, heeft Audi de coupé A5 genoemd, om zo een stapje boven de A4 te zijn, mentaal dan. Zo komen ze 'hoger' uit dan de 3 coupé...
Aangezien de A5 daar als rechstreekse concurrent wordt gezien zou ik het een zeer domme zet vinden van de Audi top om er geen 2.0TDI in te plaatsen (de 170 van in de A3? al dacht ik dat er een krachtigere versie op komst was)
Dat een 2L niet onmiddellijk gelanceerd wordt vind ik maar normaal, das bijna altijd zo. En om eerlijk te zijn gok ik op een lancering in december of mss premiere in Brussel begin volgend jaar...
Comment
-
Gaat de volgende generatie 4cil dieselmotor er niet in komen? De common rail-versie? Die gingen toch ook in de Golf en dergelijke komen. En dat is eind dit jaar, begin volgend jaar.
Staat de A/S5 al in meerdere garages???!!! Ik wil die zien!! Ik wil die gewoon hebben!
Comment
-
Ik heb op een duitse site gelezen dat de A5 wel degelijk in 2.0 tdi zal uitkomen De motorcode bestaat al volgens een werknemer van een duitse Audi-fabriek , dus het is nog een paar maanden wachten . Maar de 2.0 tdi is op komst Dit zal nodig zijn om het succes van de BMW coupé te evenaren , want de verkoop van de 320d coupé gaat HEEL vlot
tip : tik eens Audi A5 2.0 tdi in op Google.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenheb vernomen dat de kans hééééééél klein is dat de 2.0TDI ook in de A5 gaat komen omdat dit echt een sportieve auto is en er dan ook een behoorlijke dikke motor in hoort,is dus maar wat ik uit goede bron vernomen heb hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenGaat de volgende generatie 4cil dieselmotor er niet in komen? De common rail-versie? Die gingen toch ook in de Golf en dergelijke komen. En dat is eind dit jaar, begin volgend jaar.
Staat de A/S5 al in meerdere garages???!!! Ik wil die zien!! Ik wil die gewoon hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenHebben bericht gekregen van de garage dat de A6 in Duitsland klaar staat voor transport.
Dus binnen 2 weken zouden we hem moeten hebben.
ipv de 5 voor de mama?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWat hebben jullie nog gekocht?
ipv de 5 voor de mama?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenEen X5. Ja, de 5 gaat weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJe zit in het AUDI lovers topic hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenAh, oeps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenHebben bericht gekregen van de garage dat de A6 in Duitsland klaar staat voor transport.
Dus binnen 2 weken zouden we hem moeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAha, dus de plannen van een X5 en eventueel een RangRoverSport of 535d ofzo zijn opgeborgen, en tis een X5 en A6 geworden? Heerlijk! Specs?
3.0TDI 233 pk versie.
Comment
-
Knap! De 2.7 is imo wat ondergemotoriseerd, maarja, dat zijn smaken hé. Dus zeer goed dat het een 3.0TDI is! Exterieur en interieurkleur?
Oja, ik moet het eigelijk niet meer vragen maar: tis toch met Xenon hé? Ik wil ledjes zien!
Ik realiseer me net dat ik beter eerst vraag: ist een avant of niet?
*fingers crossed op 'ja'*
Comment
Comment