Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHémels! Congrats man! Uw ouders hebben smaak! Zowel qua keuze van auto's, als van de aankleding ervan!
Geloof me!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
Nachtblau met amaretto interieur!
Zéér mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten+ 7-spakige 19" velgen en de S-line look of iets dergelijks. Alleh, het is geen S-line maar je hebt wel de bumpers ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDat zijn dan dezelfde velgen als hierboven? Deze + de RS6 velgen van het vorig model (standaard in S-line +) vind ik de knapste!
Deze zijn 18"... Wij hebben die op onze A6 liggen.
Ie heeft nu een dikke 4000kms op een dikke maand en we zijn supercontent!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDat zijn dan dezelfde velgen als hierboven? Deze + de RS6 velgen van het vorig model (standaard in S-line +) vind ik de knapste!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenDeze zijn 18"... Wij hebben die op onze A6 liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenDeze zijn 18"... Wij hebben die op onze A6 liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJa, ben wel blij want vind de A6 ook super.
3.0TDI 233 pk versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGod i love that car!
kzou eens betere fotos moeten maken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenHebben bericht gekregen van de garage dat de A6 in Duitsland klaar staat voor transport.
Dus binnen 2 weken zouden we hem moeten hebben.
Comment
-
-
Comment