Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk BerichtenVeel te weinig band en lelijk dat die nummerplaat weggewerkt is, precies tjoening-geval...
Ik hoop dat het een fotoshop is, want standaard ziet zo'n RS4 Cabrio er veel lekkerder uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenZou je DVD's kunnen afspelen op het MMI systeem in een Audi A6?
Zonder tv-module weet ik dat het niet gaat...
Comment
-
Waarschijnlijk zal dat idd enkel met de TVmodules kunnen en zal er dan ook wel een beveiliging opzitten dat je die niet kan afspelen tijdens het rijden zeker? Tenzij je het beeld kan doorsturen naar schermen in de hoofdsteunen, maar ik weet niet of een A6 dat in de optielijst heeft staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenZou je DVD's kunnen afspelen op het MMI systeem in een Audi A6?
Maar het probleem is dat er een beveiliging opzit en je geen 'programma' hebt om die DVD af te spelen.
Maar er moet zeker een systeem bestaan om die DVD dan af te spelen, want je hebt eigenlijk alles; Een DVDspeler en een kleurenscherm.
Maar het zou me niet verwonderen dat je daarvoor ik de optie TV-module moet hebben...
En dan nog zou je die DVD niet kunnen afspelen, maar een beetje verandering in de MMI zou dat geen probleem mogen geven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIk dacht dat dat kon als je de TV-module had. Maar dan nog kan ik me vergissen.
Zonder tv-module weet ik dat het niet gaat...
Maar ik twijfelde omdat we er een handleidingsdvd bijgekregen hebben(die je in de wisselaar moest steken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAls je als optie 'GPS Plus DVD' genomen hebt, dan kan je in principe DVD afspelen.
Maar het probleem is dat er een beveiliging opzit en je geen 'programma' hebt om die DVD af te spelen.
Maar er moet zeker een systeem bestaan om die DVD dan af te spelen, want je hebt eigenlijk alles; Een DVDspeler en een kleurenscherm.
Maar het zou me niet verwonderen dat je daarvoor ik de optie TV-module moet hebben...
En dan nog zou je die DVD niet kunnen afspelen, maar een beetje verandering in de MMI zou dat geen probleem mogen geven!
Klopt, TV module is verplicht + aanpassingen.
Ik ben er toevallig als eens bij terecht gekomen, een kerel die de mod had toegepast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenAmai vet zeg, werk je bij Audi/VW ?
Wel maar zielige velgen voor een RS4
zijn inderdaad maar de standaard 18" velgen,vind ik ook beetje tegenvallen,de 19" gekende RS-4 velgen zouden vele mooier gestaan hebben,klant heeft trouwens meerdere knappe audi exemplaren hoor
vandaag ook nog een vette A8 binnen,zwart,full full option,20" RS velgen,morgen mss is wat foto's nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenyep ik werk bij VW/AUDI dealer,namelijk Jennes te Boortmeerbeek,let echter niet op de rommel want we zitten volop in grote verbouwingen
zijn inderdaad maar de standaard 18" velgen,vind ik ook beetje tegenvallen,de 19" gekende RS-4 velgen zouden vele mooier gestaan hebben,klant heeft trouwens meerdere knappe audi exemplaren hoor
vandaag ook nog een vette A8 binnen,zwart,full full option,20" RS velgen,morgen mss is wat foto's nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichtenman man echt een paradijs om al die vette bakken te kunnen zien dag in, dag uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenen soms te kunnen testrijden ook zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenen soms te kunnen testrijden ook zenne
Comment
Comment