Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gaat best vlot zo'n MTM 3.0tdi

Aktuelles Programm, News, die besten Clips, ganze Folgen und Hintergrundinformationen zu den Sendungen von ProSieben. WE LOVE TO ENTERTAIN YOU.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten
      Veel te weinig band en lelijk dat die nummerplaat weggewerkt is, precies tjoening-geval...

Ik hoop dat het een fotoshop is, want standaard ziet zo'n RS4 Cabrio er veel lekkerder uit.
      Is inderdaad gelukkig een shop

Comment

• Zou je DVD's kunnen afspelen op het MMI systeem in een Audi A6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
          Zou je DVD's kunnen afspelen op het MMI systeem in een Audi A6?
          Ik dacht dat dat kon als je de TV-module had. Maar dan nog kan ik me vergissen.
          Zonder tv-module weet ik dat het niet gaat...

Comment

• Waarschijnlijk zal dat idd enkel met de TVmodules kunnen en zal er dan ook wel een beveiliging opzitten dat je die niet kan afspelen tijdens het rijden zeker? Tenzij je het beeld kan doorsturen naar schermen in de hoofdsteunen, maar ik weet niet of een A6 dat in de optielijst heeft staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
              Zou je DVD's kunnen afspelen op het MMI systeem in een Audi A6?
              Als je als optie 'GPS Plus DVD' genomen hebt, dan kan je in principe DVD afspelen.

Maar het probleem is dat er een beveiliging opzit en je geen 'programma' hebt om die DVD af te spelen.

Maar er moet zeker een systeem bestaan om die DVD dan af te spelen, want je hebt eigenlijk alles; Een DVDspeler en een kleurenscherm.

Maar het zou me niet verwonderen dat je daarvoor ik de optie TV-module moet hebben...

En dan nog zou je die DVD niet kunnen afspelen, maar een beetje verandering in de MMI zou dat geen probleem mogen geven!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                Ik dacht dat dat kon als je de TV-module had. Maar dan nog kan ik me vergissen.
                Zonder tv-module weet ik dat het niet gaat...
                Ah nee de TV module hebben we niet genomen.

Maar ik twijfelde omdat we er een handleidingsdvd bijgekregen hebben(die je in de wisselaar moest steken)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Als je als optie 'GPS Plus DVD' genomen hebt, dan kan je in principe DVD afspelen.

Maar het probleem is dat er een beveiliging opzit en je geen 'programma' hebt om die DVD af te spelen.

Maar er moet zeker een systeem bestaan om die DVD dan af te spelen, want je hebt eigenlijk alles; Een DVDspeler en een kleurenscherm.

Maar het zou me niet verwonderen dat je daarvoor ik de optie TV-module moet hebben...

En dan nog zou je die DVD niet kunnen afspelen, maar een beetje verandering in de MMI zou dat geen probleem mogen geven!

Klopt, TV module is verplicht + aanpassingen.
                  Ik ben er toevallig als eens bij terecht gekomen, een kerel die de mod had toegepast.

Comment

• Ik moet m'n vader eens ompraten om die mod te doen...
                    Moet lukken, hij is ingenieur electronica. Zou wel cool zijn...

Comment

• Audi R8 onboard @ Ring

Comment

• en een knappe RS-4 B7 cabrio opt werk

sorry voor slechte GSM kwaliteit

Comment

• en laatste

Comment

• Toffe wielen.

Comment

• Amai vet zeg, werk je bij Audi/VW ?

Wel maar zielige velgen voor een RS4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                Amai vet zeg, werk je bij Audi/VW ?

Wel maar zielige velgen voor een RS4
                                yep ik werk bij VW/AUDI dealer,namelijk Jennes te Boortmeerbeek,let echter niet op de rommel want we zitten volop in grote verbouwingen
                                zijn inderdaad maar de standaard 18" velgen,vind ik ook beetje tegenvallen,de 19" gekende RS-4 velgen zouden vele mooier gestaan hebben,klant heeft trouwens meerdere knappe audi exemplaren hoor

vandaag ook nog een vette A8 binnen,zwart,full full option,20" RS velgen,morgen mss is wat foto's nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                  yep ik werk bij VW/AUDI dealer,namelijk Jennes te Boortmeerbeek,let echter niet op de rommel want we zitten volop in grote verbouwingen
                                  zijn inderdaad maar de standaard 18" velgen,vind ik ook beetje tegenvallen,de 19" gekende RS-4 velgen zouden vele mooier gestaan hebben,klant heeft trouwens meerdere knappe audi exemplaren hoor

vandaag ook nog een vette A8 binnen,zwart,full full option,20" RS velgen,morgen mss is wat foto's nemen
                                  man man echt een paradijs om al die vette bakken te kunnen zien dag in, dag uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                    man man echt een paradijs om al die vette bakken te kunnen zien dag in, dag uit
                                    en soms te kunnen testrijden ook zenne

Comment

zaalliiggg

Comment

Gij regelt wel iets eh ? Voor mijn vader dan wel . Nee nee, zalige wagen enkel die velgen passen echt niet bij die wagen! Maar tblijft een zalig ding

Comment

• Is dat de RS4 van Glas Vandooren ofzoiets

Comment

Working...
                                          X