Is die cab van hierboven van een vrouw?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
AudiQuattro Spyder .. remember it?
Wie kan zich de concept car Audi Quattro Spyder nog herinneren?
Al surfend kwam ik dit exemplaar terug tegen; Het deed me plots beseffen hoe lang ik al gepassioneerd door wagens ben, en dat terwijl ik niet eens oud ben.
Zoals wellicht velen onder ons, knipte ik in de periode voor het www artikels uit plakte ze in een map enz enz .. om dan op de meest vreemde momenten er weer in te bladeren en weg te dromen.
Dit was zeker het geval bij deze pracht auto:
Comment
-
16 jaar later vind ik nog steeds dat dit wagentje zo in productie kan .. heerlijk gewoon;`Jammer dat ik mijn mappen niet meer heb .. Neen ZONDE .. ik had er nog extra detail foto's in van deze auto ..
Comment
-
Ja die ken ik zelfs nog
Eigenlijk... eigenlijk heeft de R8 er nog iets van weg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
16 jaar later vind ik nog steeds dat dit wagentje zo in productie kan .. heerlijk gewoon;`Jammer dat ik mijn mappen niet meer heb .. Neen ZONDE .. ik had er nog extra detail foto's in van deze auto ..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEcht knap die quattro spyder!
daar lag dacht ik een 2.8 V6 in, maar ben niet zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenYep een middenmotor van 174 pk .. de VR6 eigenlijk .. een blok dat vandaag de dag nog steeds bestaat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenen bij deze ook de foto van die knappe A8 op 20" die binnen was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenen bij deze ook de foto van die knappe A8 op 20" die binnen was
Best handig, zo'n parkeervakken.
J/K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenVelgen lijken idd klein, althans op foto.
Best handig, zo'n parkeervakken.
J/K
Comment
Comment