Wij hebben dezelfde velgen onder de onze liggen. Zijn beesten! Liggen lekker in de kassen. En op foto's lijken ze kleiner, maar irl, Hmmmmmmmmm...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenDinsdag de A6 gaan ophalen. Kan echt niet meer wachten. De papa heeft hem al gezien en hij vond het jammer dat hij niet in het zwart was.
Nja, ik had er nogtans op aangedrongen maar hij wilde mij niet geloven.
Maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenWelke kleur hebt ge dan? Nachtblauw? Dat hebben wij ook, in combinatie met amaretto. Zooooooo schoon è Zwart is anders, ma ni schoner! Ik wil foto's!!!!!
Mja, kan echt niet wachten. Dinsdagavond heb je er!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenDinsdag de A6 gaan ophalen. Kan echt niet meer wachten. De papa heeft hem al gezien en hij vond het jammer dat hij niet in het zwart was.
Nja, ik had er nogtans op aangedrongen maar hij wilde mij niet geloven.
Maar toch
Maar ie zal wel even mooi zijn!
Heeft uw vader er geen foto's van getrokken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, zwart op een A6 past wel goed hé...
Maar ie zal wel even mooi zijn!
Heeft uw vader er geen foto's van getrokken?
Hij vond dat de R8 echt geweldig reed en was er helemaal weg van.
Audi is super goed bezig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenAudi is super goed bezig!
Ook geen foto's van de R8 zeker?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWisten we al lang...
Ook geen foto's van de R8 zeker?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenZwart op een A6 vind ik helaas niet zo mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenZéér mooi Olivier. Vooral het interieur is prachtig
Heb in de garage onmiddellijk gevraagd voor een blanco nummerplaathouder. Maar dat hebben ze niet zeiden ze. Dus mag nu nog eens nar auto 5 rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenPrachtig dingOorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenCongrats Olivierooo, heel knappe A6. Perfecte combo interieur en exterieur, en die velgen die zijn perfect. zo mogen ze hem aan mijn deur komen leveren.
Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk BerichtenZiet er een knappe A6 uit! Die RS4 velgen staan em goed! Welke motorisatie is dit eigenlijk?
Comment
Comment