Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtige A6, zeker met die velgen eronder. Onlangs reden we achter zoeentje op de autostrade en de led-achterlichten lagen aan en mijn vader heeft hem constant blijven volgen omdat hij die zo schoon vond . Toen zagen we ook dat ie goed vooruitging.

Ook een prachtige R8, staat die in Tielt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
      Prachtige A6, zeker met die velgen eronder. Onlangs reden we achter zoeentje op de autostrade en de led-achterlichten lagen aan en mijn vader heeft hem constant blijven volgen omdat hij die zo schoon vond . Toen zagen we ook dat ie goed vooruitging.

Ook een prachtige R8, staat die in Tielt ?
      Thx!

Ja, is in Tielt. Prachtige garage!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
        Ja. Ik vind dat hij geslaagd is. Vooral die velgen eronder vind ik machtig.

Heb in de garage onmiddellijk gevraagd voor een blanco nummerplaathouder. Maar dat hebben ze niet zeiden ze. Dus mag nu nog eens nar auto 5 rijden...
        Ah bij ons is de garage naar Auto 5 gereden

M'n mams had gebeld dat ze ab-so-luut geen reclame wou op de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
          Ah bij ons is de garage naar Auto 5 gereden

M'n mams had gebeld dat ze ab-so-luut geen reclame wou op de wagen.

Nja, kan dan vaneerste keer nog een tweede mebrengen voor onder de 6.

Comment

Ja. Ik vind dat hij geslaagd is. Vooral die velgen eronder vind ik machtig.

Heb in de garage onmiddellijk gevraagd voor een blanco nummerplaathouder. Maar dat hebben ze niet zeiden ze. Dus mag nu nog eens nar auto 5 rijden...
            echt zalige A6 avant.Is de mooiste touring/avant.
            Bij BMW hebben ze op men één zelf een blanco nummerplaathouder gemonteerd zonder het eens te vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Bij BMW hebben ze op men één zelf een blanco nummerplaathouder gemonteerd zonder het eens te vragen
              Nja, das BMW eh.

Comment

• Mooie A6

Ik denk zelfs dat ik dat nachtblauw nog mooier vind als zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Mooie A6

Ik denk zelfs dat ik dat nachtblauw nog mooier vind als zwart.
                  Thx!!

Comment

• erg knappe A6!

proficiat!

Comment

• Oli, de nieuwe A6 is heet! Een van de mooiste setups!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        erg knappe A6!

proficiat!
                        Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Oli, de nieuwe A6 is heet! Een van de mooiste setups!
                        Merci gasten!

Comment

• Damn, die A6, precies zoals ik hem ook zou samenstellen moest ik kunnen.

Congratz en veel rijplezier gewenst (ze gaan lang mee, check hieronder maar )

Comment

• Heel toffe A6 jong!

Veel plezier ermee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

16 jaar later vind ik nog steeds dat dit wagentje zo in productie kan .. heerlijk gewoon;`Jammer dat ik mijn mappen niet meer heb .. Neen ZONDE .. ik had er nog extra detail foto's in van deze auto ..
                              Ik vind dit nog steeds één van de knapste concepts ooit! Had vroeger een kalender waar ie opstond. Heeft wel lang geduurd voor ik de achterkant te zien kreeg, maar dat was dan wel meteen irl te Ingolstadt.

Comment

• Ik ben vanavond op stap geweest met een A4 Avant 3.0 TDI S-line (233pk). Heerlijke kar moet ik toch zeggen. Enkel wanneer je traag rijdt en kort afdraait krijg je zo'n raar gevoel in het stuur met bijhorend geluid. Ik vermoed door de brede sloffen (en de quattro?).

PS: ik vind wel dat er enkele pagina's geleden nogal kwistig wordt omgegaan met persoonlijke gegevens van een klant.
                                Last edited by ; 24/06/2007, 04:37. Reden: typfoutjes

Comment

• Bijzonder knappe A6 !

Comment

Gigantisch mooie kar maat!

Die velgen staan hem gegoten en de combinatie buitenkleur en interieur is gewoon perfect...
                                    Er is wel wat meer 'bling bling' aan dan de onze, maar het past hem wel!

Er dringt zich hier een fotoshoot op...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• OK, die A6 avant kon dus echt niet beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                        Damn, die A6, precies zoals ik hem ook zou samenstellen moest ik kunnen.

Congratz en veel rijplezier gewenst (ze gaan lang mee, check hieronder maar )
                                        Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Heel toffe A6 jong!

Veel plezier ermee.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Bijzonder knappe A6 !
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Gigantisch mooie kar maat!

Die velgen staan hem gegoten en de combinatie buitenkleur en interieur is gewoon perfect...
                                        Er is wel wat meer 'bling bling' aan dan de onze, maar het past hem wel!

Er dringt zich hier een fotoshoot op...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        OK, die A6 avant kon dus echt niet beter
                                        Merci eh gasten voor de positieve reacties!

Dinsdag volgen er wat betere foto's want de wagen stond in een garage en ik denk dat het blauw veel meer zal uitkomen als er wat meer licht aan tepas komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          De verkoper zei zelf dat het niet mocht omdat er een B verplicht aan de wagen moet hangen... Dacht in mezelf: Kga er zelf wel achter gaan...

Comment

Working...
                                          X