Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
    De verkoper zei zelf dat het niet mocht omdat er een B verplicht aan de wagen moet hangen... Dacht in mezelf: Kga er zelf wel achter gaan...
    Zoiets moet je luidop denken.

Comment

• Inderdaad en meteen ook de reclame van de garage eraf halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Inderdaad en meteen ook de reclame van de garage eraf halen
        Ik denk dat er alleen maar reclame op de nummerplaathouder staat.

Comment

• Super strakke A6 Avant ! Wat een klassebak, en de 3.0d

Comment

• Zeer mooi! De velgen maken hem wel af!

Comment

• De verkoper had beloofd dat het rechte pijpjes gingen worden door die nieuwe roetfilter die erop zit. En gisteren zei hij dat het dus niet het geval is maar dat dat te veranderen valt. Wel jammer...

Comment

De verkoper had beloofd dat het rechte pijpjes gingen worden door die nieuwe roetfilter die erop zit. En gisteren zei hij dat het dus niet het geval is maar dat dat te veranderen valt. Wel jammer...
                Ik zou die pijpjes zo laten om eerlijk te zijn, het is nu niet dat je beschaamd moet zijn om maar met een 3.0 TDI rond te rijden he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten
                  Ik zou die pijpjes zo laten om eerlijk te zijn, het is nu niet dat je beschaamd moet zijn om maar met een 3.0 TDI rond te rijden he
                  Ja maar de rechte pijpjes zijn echt veel mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten
                    Neen heb je volkomen gelijk in. Tegenwoordig moet je je niet meer schamen als je met zo'n TDi rondrijd!

Btw: Hele mooie wagen, en zeker dat interieur

Comment

• Prachtig maatkéé!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ja maar de rechte pijpjes zijn echt veel mooier.
                        Ik vind dat de A6 er best mee staat, met die kromme pijpjes.
                        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                          Ik vind dat de A6 er best mee staat, met die kromme pijpjes.
                          Ja idd, ze zijn niet helemaal krom hé, gelijk Oli zijn banaan, of een 320d...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Ja idd, ze zijn niet helemaal krom hé, gelijk Oli zijn banaan, of een 320d...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Er dringt zich hier een fotoshoot op...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Jazeker!!!

Maar binnen 2 maanden heb ik mijn rijbewijs.

Zal het al een pak vermakkelijken. Goed?

Comment

Jazeker!!!

Maar binnen 2 maanden heb ik mijn rijbewijs.

Zal het al een pak vermakkelijken. Goed?
                                  Aaaiihhht!!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Aaaiihhht!!!
                                    Super!

Comment

• Schitterende wagen olivier! Wanneer ben je daar geweest? Ik ben er eergisteren tegen 17u gepasseerd, en heb ook die schitterende R8 zien staan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Schitterende wagen olivier! Wanneer ben je daar geweest? Ik ben er eergisteren tegen 17u gepasseerd, en heb ook die schitterende R8 zien staan!
                                        Ja ik ook rond 17h. We moeten elkaar net gemist hebben... Ah neen, bij mij was het gisteren.

Comment

Ja ik ook rond 17h. We moeten elkaar net gemist hebben... Ah neen, bij mij was het gisteren.
                                          You mong! Bij mij wast trouwens 16h30.

Ritje tot in Aalter?
                                          Echt, nog een droomauto erbij, ten huize H.!

Comment

Working...
                                          X