Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenInderdaad en meteen ook de reclame van de garage eraf halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenDe verkoper had beloofd dat het rechte pijpjes gingen worden door die nieuwe roetfilter die erop zit. En gisteren zei hij dat het dus niet het geval is maar dat dat te veranderen valt. Wel jammer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk BerichtenIk zou die pijpjes zo laten om eerlijk te zijn, het is nu niet dat je beschaamd moet zijn om maar met een 3.0 TDI rond te rijden he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk BerichtenIk zou die pijpjes zo laten om eerlijk te zijn, het is nu niet dat je beschaamd moet zijn om maar met een 3.0 TDI rond te rijden he
Btw: Hele mooie wagen, en zeker dat interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJa maar de rechte pijpjes zijn echt veel mooier.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenIk vind dat de A6 er best mee staat, met die kromme pijpjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJa idd, ze zijn niet helemaal krom hé, gelijk Oli zijn banaan, of een 320d...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Maar binnen 2 maanden heb ik mijn rijbewijs.
Zal het al een pak vermakkelijken. Goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJazeker!!!
Maar binnen 2 maanden heb ik mijn rijbewijs.
Zal het al een pak vermakkelijken. Goed?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSchitterende wagen olivier! Wanneer ben je daar geweest? Ik ben er eergisteren tegen 17u gepasseerd, en heb ook die schitterende R8 zien staan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJa ik ook rond 17h. We moeten elkaar net gemist hebben... Ah neen, bij mij was het gisteren.
Ritje tot in Aalter?
Echt, nog een droomauto erbij, ten huize H.!
Comment
Comment