Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yes, helemaal zoals ik zei dattie moest zijn

Fantastisch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Fantastisch!
      ²²²²²

Damn wat een beauty, het mag gezegd worden.

Hebben uw ouders die samengesteld, of gij? Want die persoon heeft smaak zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        ²²²²²

Damn wat een beauty, het mag gezegd worden.

Hebben uw ouders die samengesteld, of gij? Want die persoon heeft smaak zenne
        Ik samen met mijn vader. We waren het wel overal samen me eens. Het probleem was dat we S-line wouden en het 'amaretto leder'. En die 2 gaan niet samen.

Dus hebben we het S-line exterieurpakket moeten nemen. Dus geen S-line logo's in de zetels. Maar dat zijn eigenlijk details eh.

Ben wel heel tevreden met het resultaat. Want als je dat zo besteld vraag je je wel af of je niks vergeten bent ofzo en hoe het resultaat er zal uitzien.

Thx voor de reacties!

Comment

• Zalige A6, oli4o !!
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
            Vlug eens een kijkje weest nemen. Hier het resultaat:

Prachtig !!!!!!!!

Comment

Avant met Xenon. En sattlebraun ofzo binnenin en Nachtblauw vr buiten denk ik.
              Proficiat !

Welke gaat er weg?

Hier is ook de kans groot dat er een A6 3.0 TDI komt, mijn vader vindt dat de 5 weinig veranderd is en wil wel eens iets anders proberen.

Hij hoorde van iemand dat een Audi A6 beter zijn waarde zou behouden, klopt dit?

Comment

• Ik vraag mij af wat audi met de dsg (s-tronic) aan het doen is. Ik vind hem nml. niet terug op A5 en de A6

Comment

• Proficiat. Audi A6 AVANT zijn absoluut de mooiste breaks die er zijn. Eveneens prachtige velgen. Succes !!
                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• wat is eigenlijk het verschil tussen MMI basic en MMI advanced ??
                    wanneer 'krijg' je welke uitvoering op een A6 ??
                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Hier nog 2 foto's van de R8 die er stond:

Dat masjien hoor ik hier af en toe aan mijn deur voorbijvlammen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                        wat is eigenlijk het verschil tussen MMI basic en MMI advanced ??
                        wanneer 'krijg' je welke uitvoering op een A6 ??
                        Basic is een monochroom (rode letters op zwarte achtergrond) scherm dat kleiner is dan dat van de MMI Advanced. Het is eigenlijk een soort smalle strook, terwijl de MMI Advanced een 7"-kleurenscherm heeft. MMI Basic is standaard, Plus is rond de 1.200 euro bijleggen als ik me niet vergis.

Comment

September photoshoot met de A4 é Zou wel vet zijn moest ik dezelfde velgen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                            September photoshoot met de A4 é Zou wel vet zijn moest ik dezelfde velgen hebben
                            Grote broer meets kleine broer é pablo

Comment

Wanneer mag je hem eigenlijk gaan afhalen? Of is dit de nieuwe niet van je moeder? Ziet er hoe dan ook een geweldig knappe auto uit, zowel binnenkant als buitenkant..

Comment

• @Pablette: kheb een foto van die A4 met S-line exterieurpakket en RS4-velgen, kzal straks es de foto uploaden!

Comment

• Gisteren zijn de eerste 2 exemplaren van de A5 ook bij ons toegekomen,en vandaag zijn ze nog de S5 bij D'ieteren gaan halen voor een klant die morgen zen S5 komt bestellen,vorige zaterdag is er nog een S6 verkocht ook,gaat lekker,ik ga nog aangename testritjes kunne doen
                                  tzijn wel ma gsm foto's,van de zilvere in de Showroom heb ik nog geen foto's,deze volgen nog

Comment

• Comment

• Jawatte, die S5 ziet er echt vetjes uit. Voor mij een zwarte met amaretto interieur aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                        Jawatte, die S5 ziet er echt vetjes uit. Voor mij een zwarte met amaretto interieur aub
                                        Inderdaad een pracht van een wagen. BMW gaat lappen krijgen.
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Ter info:

Vrijdag a.s. is het VIP presentatie van de Audi A5 in het Radisson hotel in Hasselt.
                                          Denk wel dat als je bij de lokale dealer aanklopt voor kaarten, dat je binnen kan geraken... (mits je een serieuse koper bent)

Comment

Working...
                                          X