Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hebben uw ouders die samengesteld, of gij? Want die persoon heeft smaak zenne
Ik samen met mijn vader. We waren het wel overal samen me eens. Het probleem was dat we S-line wouden en het 'amaretto leder'. En die 2 gaan niet samen.
Dus hebben we het S-line exterieurpakket moeten nemen. Dus geen S-line logo's in de zetels. Maar dat zijn eigenlijk details eh.
Ben wel heel tevreden met het resultaat. Want als je dat zo besteld vraag je je wel af of je niks vergeten bent ofzo en hoe het resultaat er zal uitzien.
wat is eigenlijk het verschil tussen MMI basic en MMI advanced ??
wanneer 'krijg' je welke uitvoering op een A6 ??
Basic is een monochroom (rode letters op zwarte achtergrond) scherm dat kleiner is dan dat van de MMI Advanced. Het is eigenlijk een soort smalle strook, terwijl de MMI Advanced een 7"-kleurenscherm heeft. MMI Basic is standaard, Plus is rond de 1.200 euro bijleggen als ik me niet vergis.
Vlug eens een kijkje weest nemen. Hier het resultaat:
Wanneer mag je hem eigenlijk gaan afhalen? Of is dit de nieuwe niet van je moeder? Ziet er hoe dan ook een geweldig knappe auto uit, zowel binnenkant als buitenkant..
Gisteren zijn de eerste 2 exemplaren van de A5 ook bij ons toegekomen,en vandaag zijn ze nog de S5 bij D'ieteren gaan halen voor een klant die morgen zen S5 komt bestellen,vorige zaterdag is er nog een S6 verkocht ook,gaat lekker,ik ga nog aangename testritjes kunne doen
tzijn wel ma gsm foto's,van de zilvere in de Showroom heb ik nog geen foto's,deze volgen nog
Vrijdag a.s. is het VIP presentatie van de Audi A5 in het Radisson hotel in Hasselt.
Denk wel dat als je bij de lokale dealer aanklopt voor kaarten, dat je binnen kan geraken... (mits je een serieuse koper bent)
Comment