Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenAudi TT Coupe 3.2 Quattro
die kleur
die oranje pinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichtendie kleur
die oranje pinkers
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichtendie kleur
die oranje pinkers
Die oranje 'pinkers' zijn side markers. Branden samen met de standlichten.
Comment
-
-
Net effe binnengeweest bij de lokale Audi-dealer... Er staat namelijk een "wagentje" in de showroom dat ik een van wat dichterbij wilde bekijken...
Audi RS4 Avant in een soort wit van de Audi exclusive line Ik ben er eventjes in gaan zitten, man wat een zalige bak!!! VET VET VET
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk BerichtenNet effe binnengeweest bij de lokale Audi-dealer... Er staat namelijk een "wagentje" in de showroom dat ik een van wat dichterbij wilde bekijken...
Audi RS4 Avant in een soort wit van de Audi exclusive line Ik ben er eventjes in gaan zitten, man wat een zalige bak!!! VET VET VET
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk ben gisteren ook gaan kijken!! Mooie RS4. Niet normaal. En de A4 cabrio vind ik ook een pareltje... En de A5 is ook af. Alleen spijtig van het simpel "zilver" exterieur. Ik heb gevraagd om een testrit, maar moet een bellen voor een afspraak. Want gisteren was er een koppel die hem gingen testen. Normaal hebben ze ook nog een zwarte staan, maar kom. De RS4 avant was echt af. Ik zou wel niet weten wat te kiezen van kleur. Zou ik het wit boven daytonagrijs of sprintblauw of spookzwart pakken. De auto is gewoon AF op zich en staat met elke kleur waarin 'ie te krijgen is. Het was ook gewoon wit è, geen Audi Exclusive kleur.
En over die A5, de verkoper zei idd dat die testwagen(s) bij wijze van spreken geen 5 minuten stil staat, zo veel mensen vragen een testrit. Toen ik daar was, was er niet iemand met een BMW 335i een testrit gaan doen met de A5... Ik vind het alleszins een prachtige wagen die A5. Ben die al enkele keren tegengekomen (die zilvere) met die LED lichten aan... Coole bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk BerichtenWat die RS4 betreft, ik zou hem direct zo nemen gelijk 'em daar staat! Wat een machtige bak en die kleur staat hem wat mij betreft wonderwel. Zou ik zou verkiezen boven een andere kleur. Tja, die verkoper zei tegen me dat het een exlusive kleur was, vandaar... En die velgen passen PERFECT bij die kleur vind ik. Bangelijke wagen, echt
En over die A5, de verkoper zei idd dat die testwagen(s) bij wijze van spreken geen 5 minuten stil staat, zo veel mensen vragen een testrit. Toen ik daar was, was er niet iemand met een BMW 335i een testrit gaan doen met de A5... Ik vind het alleszins een prachtige wagen die A5. Ben die al enkele keren tegengekomen (die zilvere) met die LED lichten aan... Coole bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenJa, echt ferme bak! Ah, tegen mij zei 'ie 335d. Om de diesel te vergelijken. Was jij daar met nog iemand? Hebben wij samen buiten gestaan bij die verkoper? Bij die zilvere A5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk heb gevraagd om een testrit, maar moet een bellen voor een afspraak.
Comment
-
M'n vader twijfelt voor z'n A4 Avant tussen volledig zwart lederen sportzetels en grafietgrijs/zwart lederen sportzetels. Buitenkleur is lavagrijs.
wat zouden jullie doen? Ikzelf twijfel ook wat... normaal ben ik niet zo voor grijs, maar daarstraks bij dieteren gezien, en dat grijs/zwart is best wel knap.
volzwart
grafietgrijs/zwart
Comment
Comment