Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• kzou da nie graag ebbn met mijn velgen

Comment

• Audi TT Coupe 3.2 Quattro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
          Audi TT Coupe 3.2 Quattro

die kleur
          die oranje pinkers

Comment

• ABT AS6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
              die kleur
              die oranje pinkers
              dat zijn geen pinkers, maar reflectoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                ABT AS6

Bah

Comment

• Die uitlaten trekken op geen kl*ten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    die kleur
                    die oranje pinkers
                    US lichtblokken, veel mooier dan de onze.
                    Die oranje 'pinkers' zijn side markers. Branden samen met de standlichten.

Comment

• lekker

Comment

• Comment

• Net effe binnengeweest bij de lokale Audi-dealer... Er staat namelijk een "wagentje" in de showroom dat ik een van wat dichterbij wilde bekijken...
                          Audi RS4 Avant in een soort wit van de Audi exclusive line Ik ben er eventjes in gaan zitten, man wat een zalige bak!!! VET VET VET

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                            Net effe binnengeweest bij de lokale Audi-dealer... Er staat namelijk een "wagentje" in de showroom dat ik een van wat dichterbij wilde bekijken...
                            Audi RS4 Avant in een soort wit van de Audi exclusive line Ik ben er eventjes in gaan zitten, man wat een zalige bak!!! VET VET VET
                            Ik ben gisteren ook gaan kijken!! Mooie RS4. Niet normaal. En de A4 cabrio vind ik ook een pareltje... En de A5 is ook af. Alleen spijtig van het simpel "zilver" exterieur. Ik heb gevraagd om een testrit, maar moet een bellen voor een afspraak. Want gisteren was er een koppel die hem gingen testen. Normaal hebben ze ook nog een zwarte staan, maar kom. De RS4 avant was echt af. Ik zou wel niet weten wat te kiezen van kleur. Zou ik het wit boven daytonagrijs of sprintblauw of spookzwart pakken. De auto is gewoon AF op zich en staat met elke kleur waarin 'ie te krijgen is. Het was ook gewoon wit è, geen Audi Exclusive kleur.
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Is het een RS4??

Goddamn, ik kom daar al weken langs en telkens kijk ik er naar, prachtig wit met enorm knappe anthraciete velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Ik ben gisteren ook gaan kijken!! Mooie RS4. Niet normaal. En de A4 cabrio vind ik ook een pareltje... En de A5 is ook af. Alleen spijtig van het simpel "zilver" exterieur. Ik heb gevraagd om een testrit, maar moet een bellen voor een afspraak. Want gisteren was er een koppel die hem gingen testen. Normaal hebben ze ook nog een zwarte staan, maar kom. De RS4 avant was echt af. Ik zou wel niet weten wat te kiezen van kleur. Zou ik het wit boven daytonagrijs of sprintblauw of spookzwart pakken. De auto is gewoon AF op zich en staat met elke kleur waarin 'ie te krijgen is. Het was ook gewoon wit è, geen Audi Exclusive kleur.
                                Wat die RS4 betreft, ik zou hem direct zo nemen gelijk 'em daar staat! Wat een machtige bak en die kleur staat hem wat mij betreft wonderwel. Zou ik zou verkiezen boven een andere kleur. Tja, die verkoper zei tegen me dat het een exlusive kleur was, vandaar... En die velgen passen PERFECT bij die kleur vind ik. Bangelijke wagen, echt

En over die A5, de verkoper zei idd dat die testwagen(s) bij wijze van spreken geen 5 minuten stil staat, zo veel mensen vragen een testrit. Toen ik daar was, was er niet iemand met een BMW 335i een testrit gaan doen met de A5... Ik vind het alleszins een prachtige wagen die A5. Ben die al enkele keren tegengekomen (die zilvere) met die LED lichten aan... Coole bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                                  Wat die RS4 betreft, ik zou hem direct zo nemen gelijk 'em daar staat! Wat een machtige bak en die kleur staat hem wat mij betreft wonderwel. Zou ik zou verkiezen boven een andere kleur. Tja, die verkoper zei tegen me dat het een exlusive kleur was, vandaar... En die velgen passen PERFECT bij die kleur vind ik. Bangelijke wagen, echt

En over die A5, de verkoper zei idd dat die testwagen(s) bij wijze van spreken geen 5 minuten stil staat, zo veel mensen vragen een testrit. Toen ik daar was, was er niet iemand met een BMW 335i een testrit gaan doen met de A5... Ik vind het alleszins een prachtige wagen die A5. Ben die al enkele keren tegengekomen (die zilvere) met die LED lichten aan... Coole bak.
                                  Ja, echt ferme bak! Ah, tegen mij zei 'ie 335d. Om de diesel te vergelijken. Was jij daar met nog iemand? Hebben wij samen buiten gestaan bij die verkoper? Bij die zilvere A5?
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ja, echt ferme bak! Ah, tegen mij zei 'ie 335d. Om de diesel te vergelijken. Was jij daar met nog iemand? Hebben wij samen buiten gestaan bij die verkoper? Bij die zilvere A5?
                                    Nu doe je me twijfelen, toen ik daar was stond er buiten een zwarte 3 coupe. Verkoper heeft daar niets over gezegd welk type het juist was, maar ik dacht toch gezien te hebben dat het een 335i was. Nu ja, kan me ook vergissen hoor. Ik heb niet buiten gestaan met de verkoper, dus dat kan al niet. Ik was rond 14u daar geloof ik, toen ik wegging kwam er wel juist iemand de showroom binnen, mss was jij dat wel?

Comment

Ik heb gevraagd om een testrit, maar moet een bellen voor een afspraak.
                                      Als je nog plaats vrij hebt voor compagnie, je weet me wonen he!

Comment

• M'n vader twijfelt voor z'n A4 Avant tussen volledig zwart lederen sportzetels en grafietgrijs/zwart lederen sportzetels. Buitenkleur is lavagrijs.

wat zouden jullie doen? Ikzelf twijfel ook wat... normaal ben ik niet zo voor grijs, maar daarstraks bij dieteren gezien, en dat grijs/zwart is best wel knap.

volzwart

grafietgrijs/zwart

Comment

• Ik zelf zou, afgaande op de foto's, voor volzwart gaan. Vind ik persoonlijk toch mooier als het grijs/zwart. Maar ja, mss is het weer anders als je dat grijs/zwart eens irl ziet hé.

Comment

Working...
                                          X