Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerste indrukken:

Het exterieur staat me volledig aan (ietsje lager had gemogen van mij, maar dat was niet aan de orde thuis).

Het interieur wordt voor een groot deel bepaald doordat het een s-line is;
    sportzetels, volledig zwart (wat best donker is als je van een volledig grijs interieur komt), de alu inleglijsten, het sportstuurtje (met rood-wit stiksel )... De afwerking is super (al was dat bij de E-klasse ook zèker niet slecht, ik vond het een erg knap interieur gelijk wij het hadden), echt degelijk en aangenaam.
    De MMI is even wennen, maar je hebt het rap onder de knie. Welke dingen je daar niet mee kan allemaal...

En wat een motor. Komende van een vijf in lijn 2.5 van Audi en daarna 2 viercilinders van Mercedes is dit echt nog een stap vooruit. Als je rijdt en de radio staat op een normaal (zelfs zacht) volume, dan hoor je totaal niet dat je met een diesel op weg bent. Echt allemaal heel soepel, goed geïsoleerd, enz...
    De echte kracht heb ik nog niet kunnen voelen, maar het is logisch dat hij nog moet loskomen enz...
    Qua rijgedrag merk je af en toe dat de auto een sportonderstel heeft en op 18'ers staat, maar dat is totaal niet storend!
    Ook het stuurgevoel was directer als bij de Merc (wat ook niet echt moeilijk is).

Kortom: een fijne wagen en echt hetgeen ik van Audi verwachtte!
    ik wil ook eentje!

Comment

• Zeer knap, congrats. Meer foto's a.u.b. (incl. interieur)

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Heb nog maar een paar foto's kunnen trekken vanwege een lege batterij en het kwijt zijn van de oplader .

Moet ik eens afkomen ofwa?
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Zeer knap, congrats. Meer foto's a.u.b. (incl. interieur)

Moet ik eens afkomen ofwa?
        Van mij moogt ge, maar pa houdt op het moment niet van al die drukte daarrond denk ik.

Moest ik eens een fotoshootje willen een van dees dan weet ik u wonen!

Comment

• BTW, interieurpics volgen als ik pa en ma hun kodak heb gevonden!

Comment

• Ik ben juist terug van bij Geert en hun nieuwe A6 enja, wat moet ik nog zeggen Geert
            Het is gewoon een zalige auto op alle vlakken! Alles in zijn geheel klopt gewoon zoals het hoort! Enkel dat inderdaad de MMI even wennen is maar dat zal wel snel loslopen.
            Ik wacht nog altijd ongeduldig op een testritje!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk Berichten
              Ik ben juist terug van bij Geert en hun nieuwe A6 enja, wat moet ik nog zeggen Geert
              Het is gewoon een zalige auto op alle vlakken! Alles in zijn geheel klopt gewoon zoals het hoort! Enkel dat inderdaad de MMI even wennen is maar dat zal wel snel loslopen.
              Ik wacht nog altijd ongeduldig op een testritje!!!
              Thanks Maarten!
              Ik zal pa nog eens aan zijn mouw trekken een van dees, uw testritje krijgt ge nog!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                Eerste indrukken:

Het exterieur staat me volledig aan (ietsje lager had gemogen van mij, maar dat was niet aan de orde thuis).

Het interieur wordt voor een groot deel bepaald doordat het een s-line is;
                sportzetels, volledig zwart (wat best donker is als je van een volledig grijs interieur komt), de alu inleglijsten, het sportstuurtje (met rood-wit stiksel )... De afwerking is super (al was dat bij de E-klasse ook zèker niet slecht, ik vond het een erg knap interieur gelijk wij het hadden), echt degelijk en aangenaam.
                Proficiat met de wagen. Welk motor steekt erin ? Nu had ik vroeger ook een MB E maar vond tijdens een testrit met A6 dat er minder beenruimte is tov de MB. Wat is uw ondervinding ?
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                  Proficiat met de wagen. Welk motor steekt erin ? Nu had ik vroeger ook een MB E maar vond tijdens een testrit met A6 dat er minder beenruimte is tov de MB. Wat is uw ondervinding ?

Minder ruimte en toch is die nog groter dan de E... Enigste echte nadeel meteen ook aan die A6, zijn lengte!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Minder ruimte en toch is die nog groter dan de E... Enigste echte nadeel meteen ook aan die A6, zijn lengte!
                    Is ie dan zoveel langer dan de E ? Nu moet ik zeggen dat wanneer je parkeersensoren hebt of beter nog een achteruitkijkcamera, de lengte geenenkele rol speelt. Al kan het wel lastig zijn als je moet parkeren tussen twee wagens in de lengte.
                    Last edited by ANTONIO; 20/07/2007, 16:13.

Comment

Is ie dan zoveel langer dan de E ? Nu moet ik zeggen dat wanneer je parkeersensoren hebt of beter nog een achteruitkijkcamera lengte geenenkele rol speelt. Al kan het wel lastig zijn als je moet parkeren tussen twee wagens in de lengte.
                      A6 Avant 4.93
                      Mercedes E 4.85
                      BMW 5 4.84

9 en 8 cm verschil. Ik vind dat toch wel de moeite en meteen ook een nadeel. Zelfs al heb je PDC/Camera.

Comment

Ik vond de beenruimte zeker niet minder dan in de E (ik heb me onderweg ook even op de achterbank gezet). Wat wel een feit is, is dat zowel de '5 als de A6 een interieur hebben wat vanvoor veel kleiner, gezelliger LIJKT (wat ons direct opviel was bijvoorbeeld dat de voorruit van de A6 een stuk lager lijkt te beginnen dan die van de E).

Comment

Die geraak je niet zomaar overal kwijt tijdens de zoektocht naar een plaatsje... Spreek uit ervaring, Passat 4.77m lang en kan soms al een probleem zijn. A6 is nog langer...

Comment

A6 Avant 4.93
                            Mercedes E 4.85
                            BMW 5 4.84

9 en 8 cm verschil. Ik vind dat toch wel de moeite en meteen ook een nadeel. Zelfs al heb je PDC/Camera.
                            Inderdaad een merkbaar verschil in lengte. Ik zelf heb wel ervaring met de overstap van een MB-E naar MB-S (denk wel een 20cm langer) en heb daar niks van ondervonden. Natuurlijk was de S voorzien van Parktronic en de E-klasse niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Die geraak je niet zomaar overal kwijt tijdens de zoektocht naar een plaatsje... Spreek uit ervaring, Passat 4.77m lang en kan soms al een probleem zijn. A6 is nog langer...
                              Exact wat ik bedoel.

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Inderdaad een merkbaar verschil in lengte. Ik zelf heb wel ervaring met de overstap van een MB-E naar MB-S (denk wel een 20cm langer) en heb daar niks van ondervonden. Natuurlijk was de S voorzien van Parktronic en de E-klasse niet.
                              Ja dan nog. Een verschil van bijna 10cm merk je wel als je moet parkeren. De A6 heeft voor de rest echt alles mee, de looks, de prijs, de afwerking,... Alleen die lengte maakt hem minder handig in de stad. Ideaal voor ergens waar er plaatsen te over zijn in een of ander dorp maar anders...

Comment

Ja dan nog. Een verschil van bijna 10cm merk je wel als je moet parkeren. ..
                                Voor een vrouw wel ... voor een man niet.

Comment

• Inderdaad, dat vinden wij ook als enige nadeel, soms moeilijk een parkeergaatje te vinden met deze "boot" zoals mijn schoonbroer hem steevast noemt.

Het nadeel kan ook een voordeel zijn, want wat wij soms allemaal niet meesleuren in de auto en dat allemaal voor ons lief kindje. Van wandelwagen tot reisbedje, stoeltje, massa's speelgoed, regenbescherming,... Daar is deze auto perfect voor en is ook één van de redenen waarom we hem gekocht hebben.

Comment

BTW, het is een 2.7 tdi.
                                    Pa is nu toevallig de auto aan 't uitleggen aan ons moeder en kheb mij het raam opengezet om nog eens naar de aangename brom te luisteren .

Comment

• Het is gestopt met regenen en ik heb nog een kodak gevonden met batterijen in (de kwaliteit is wel niet alles...). Nog eens wat foto's uploaden dus!

Om het hoekje :

Comment

• Exterieur:

singleframekoplampvelg:

Comment

• Interieur:

Comment

Working...
                                          X