Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thanks mannen .

Het is de 2.7 ja.

Qua beenruimte valt het mee, iets meer als in de Merc. Op de foto staat de stoel redelijk naar achter, want pa had er net mee gereden. En ik weet dat ik in de Mercedes niet graag achter zijn stoel ging zitten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      45 km op de teller:

En, hoeveel heb je er al uitgehaald?

Comment

• Sjieke kar, btw.

Comment

• Vette kar, Geertt!

Dat stuurtje, die zetels...

Full-option zeker?!

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
          in gewone stand zitten de voorste ruitenwissers fijn verborgen onder de motorkap (lekker cleaned ), maar wanneer je ze wil opklappen om te poetsen dan kan je dus via MMI zorgen dat ze te voorschijn komen.

Hoe doe je dat??

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Vette kar, Geertt!

Dat stuurtje, die zetels...

Full-option zeker?!

Hoe doe je dat??

Op het MMI bij "car" of "setup"...

Full option? nee daarvoor mist ie elektrisch verstelbare zetels met geheugen en zetelverwarming,... (opt eerste zicht)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
              Op het MMI bij "car" of "setup"...

Full option? nee daarvoor mist ie elektrisch verstelbare zetels met geheugen en zetelverwarming,... (opt eerste zicht)
              Klopt ja . En een open dak, (en tv'tjes in de kopsteunen?), en...
              Je zit veel rapper dan je denkt een stuk boven de 50k hoor (maar hij is het wel waard )...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                En, hoeveel heb je er al uitgehaald?
                We hebben de begrenzer eruit gehaald en hebben 'in duitsland' al net de 280 kunnen aantikken...

Comment

Klopt ja . En een open dak, (en tv'tjes in de kopsteunen?), en...
                  Je zit veel rapper dan je denkt een stuk boven de 50k hoor (maar hij is het wel waard )...
                  Dat begint ook al aan 46k ofzo. Dan nog automaat, aps,...

Een 2.0TDI is de perfecte combo dus

Maar proficiat! En véél veilige kilometers toegewenst!

Comment

• BTW, nog zo'n doordacht ding van de MMI; als je bijvoorbeeld het laatste verkeersbericht hebt gemist op de radio, dan kan je altijd de laatste drie radioberichten terug opvragen. Handig!

Comment

• Nog 'een nieuwtje' voor me; blijkbaar is dit een automaat met 7 versnellingen. Van BMW en Mercedes wist ik dat ze zoiets aanboden, maar in de A6 had ik het niet verwacht.

BTW, weet er iemand of het mogelijk is om DVD's af te spelen in de GPS? Bij Mercedes was er een aparte lezer voor, hier niet. Heb al eens een DVD in de lezer voor de GPS-DVD geduwd, maar het bolde niet...

Comment

BTW, weet er iemand of het mogelijk is om DVD's af te spelen in de GPS? Bij Mercedes was er een aparte lezer voor, hier niet. Heb al eens een DVD in de lezer voor de GPS-DVD geduwd, maar het bolde niet...
                        Nope gaat niet.

De GPS heeft geen 'programma' om de DVD te kunnen afspelen, alhoewel hij wel een DVD-lezer heeft.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Heeft er iemand al van dichtbij een Audi in het kleur ibiswit gezien? En waarvan je zeker bent dat het ibiswit is? De vraag is, is dat mooi wit of is dat van dat "bescheten" wit? Onlangs Q7 gezien in het wit (al noemt het bij de Q7 niet ibiswit dus niet echt vergelijkbaar) en dat vond ik niet mooi.
                          Door het voorstellen van de knappe A6 is m'n vraag beetje in het niets verdwenen Dus daarom ^^

Comment

Nog 'een nieuwtje' voor me; blijkbaar is dit een automaat met 7 versnellingen. Van BMW en Mercedes wist ik dat ze zoiets aanboden, maar in de A6 had ik het niet verwacht.

Ben je tevreden van de automaat? Wij hebben thuis ook een 2.7 maar dan een manuele.

We hebben nu wel een beetje spijt dat we er geen automaat bijgenomen hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Nieuwe benzinemotor voor de A3 (Sportback)

In de herst lanceert Audi een nieuwe benzinemotor onderaan het A3 gamma.
                              Het gaat hier over de 1.4 TSI van VW, die bij Audi TFSI genoemd zal worden en 125 i.p.v. 122pk levert.
                              De motor is enkel beschikbaar met een 6-bak.

Dus:
                              1.4 TFSI
                              125 pk / 200Nm (tussen 1500 en 4000 tpm)
                              0-100: 9,6 sec.
                              top: 203 km/u
                              gem. verbuik: 6,5 liter
                              basisprijs (DE): 21 350€ (= 400€ duurder dan de 1.6 FSI)

De 140 en 170pk versies komen niet in de A3 vermits het model reeds beschikt over een 1.8 TFSI van 160pk.

Bron:

Ziet er interessant uit Want in het benzine segment zitten ze wel met een vrij groot gat van 58 pk tussen de eerste 2 motoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                Ben je tevreden van de automaat? Wij hebben thuis ook een 2.7 maar dan een manuele.

We hebben nu wel een beetje spijt dat we er geen automaat bijgenomen hebben....
                                Ah, hij lijkt wel allert te reageren en zo, al heb ik er zelf nog niet mee gereden (pa rijdt er zelf te graag me nu denk ik). Ergens vind ik dat zo'n koppelrijke diesel in zo'n schip een automaat verdient. En 't is absoluut een aanrader als je moeder veel km's doet. Pa wilde er vroeger niets van weten, maar na overtuiging van de verkoper bij mercedes zal hij niet vlug iets anders meer willen...

Comment

Ah, hij lijkt wel allert te reageren en zo, al heb ik er zelf nog niet mee gereden (pa rijdt er zelf te graag me nu denk ik). Ergens vind ik dat zo'n koppelrijke diesel in zo'n schip een automaat verdient. En 't is absoluut een aanrader als je moeder veel km's doet. Pa wilde er vroeger niets van weten, maar na overtuiging van de verkoper bij mercedes zal hij niet vlug iets anders meer willen...
                                  Ja 't is soms moeilijk om ze te overtuigen. Als het aan m'n moeder gelegen had was het gewoon een 2.0 geweest (omdat we in de vorige A4 en A6 een 1.9 hadden) maar nu ze de extra power gewoon is wil ze niet lager meer.

We hebben de onze nu een kleine 3 maanden en er zijn enkel maar positieve opm...

Comment

Ziet er interessant uit Want in het benzine segment zitten ze wel met een vrij groot gat van 58 pk tussen de eerste 2 motoren.
                                    Inderdaad interessant.
                                    Moet toch een pak plezanter rijder dan die (toch wel verouderde) 1.9 TDI ...
                                    Verbruik is ook dik in orde en de motor presteert netjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      Inderdaad interessant.
                                      Moet toch een pak plezanter rijder dan die (toch wel verouderde) 1.9 TDI ...
                                      Verbruik is ook dik in orde en de motor presteert netjes.
                                      Inderdaad. En aangezien ik nog van plan ben een A3 te bestellen gaat die motor net op tijd komen. Ik wou het liefst een benzine maar de 102 pk vond ik te licht (ook maar 5 versnellingen) en de 160 pk te zwaar (vooral voor m'n verzekering, als jonge gast ). Daarom ging ik normaal zien voor TDI 2.0L (al weet ik niet echt wat dat geeft voor verzekering) maar nu deze motor eraan komt Plus nog eens pak goedkoper dan de TDI 2.0L ook, opent de mogelijkheid voor extra opties

Comment

Nog 'een nieuwtje' voor me; blijkbaar is dit een automaat met 7 versnellingen. Van BMW en Mercedes wist ik dat ze zoiets aanboden, maar in de A6 had ik het niet verwacht.

Als de achterzetels plat liggen, hoeveel meter heb je dan beschikbaar in lengte en hoogte ?

Comment

... en de 160 pk te zwaar (vooral voor m'n verzekering, als jonge gast ). Daarom ging ik normaal zien voor TDI 2.0L (al weet ik niet echt wat dat geeft voor verzekering)...
                                          Als je eens langs de verzekering gaat om te horen wat een 2.0TDI kost in verzekering, dan ga je toch nog eens 2 keer nadenken of je die 136/140 pk wel nodig hebt (ik weet nu wel niet hou oud jij bent). Met 136/140 pk in een A3 ga je ook eerder boetes vangen dan met 105 pk denk ik

Comment

Working...
                                          X