RS6
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAh... allé...
dank u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenS8 vh hotel zelf
Maar euh, van het hotel zelf?? Laatste cijfer op de plaat is 75 en dat is het departement Parijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenHotel de/du Paris is de naam vh hotel, deze stond er net voor en er hangt ook een sticker aan de deur met "hotel du paris" ....
Het is trouwens Hotel de Paris (prachtig hotel met jammergenoeg al even prachtige prijzen)
Comment
-
Was een beetje aan het surfen ivm VLN op de Nordschleife, kom ik dit tegen
Audi 200 Quattro Turbo MTM
450 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWas een beetje aan het surfen ivm VLN op de Nordschleife, kom ik dit tegen
Audi 200 Quattro Turbo MTM
450 PK
http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=5&id=20
Heerlijke kar idd! En snel!
+ YouTube Video
Comment
-
Deze audi kom ik regelmatig tegen. Kan die zo standaard besteld worden? (achterbumper) want ik heb dat zo nog niet eerder gezien.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Dat lijkt mij eerder het S-line Exterieurpack (D) te zijn, beter bekend als "Pack sport design" (B)
Edith zegt dat ze denkt dat ik mis ben1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJa en wat zij ik dan ?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Volgens mij is dat de extra optie bovenop het S-Line Exterieurpack, waarbij de diffusor achteraan en de intake-roostertjes in de S-Line voorspoiler, in carbon zijn uitgevoerd. Bij de A6 limousine met S-Line Exterieurpack is dan ook één of ander latje op de koffer in carbon.
Ook op de S6 (berline en Avant) kan je die optie krijgen, dacht ik.
Comment
-
Audi houdt recordtempo verkoop aan
De Duitse autobouwer Audi, dochterbedrijf van Volkswagen, heeft ook in juli met zijn verkoop het huidige recordtempo weten aan te houden. Het aantal verkochte wagens steeg met 9,2 procent tot meer dan 81.000 stuks. Dat heeft de constructeur maandag gemeld.
(belga) - "We hebben onze groei wereldwijd voortgezet", zei commercieel directeur van Audi Ralph Weyler maandag. Ook op de belangrijke Duitse thuismarkt ging de verkoop van het merk erop vooruit, zij het minder snel dan in de rest van de wereld. Audi verkocht er 22.908 voertuigen of een stijging met 3,5 procent.
In België werd dit jaar de fabriek van Volkswagen Vorst, waar 3.500 mensen moesten vertrekken, omgedoopt tot Audi Brussels.
foto belga
15:54 - 06/08/2007
Copyright © Tijd.be
Comment
-
Wat meer info over de nieuwe RS6:
Krijgt LED lichten en pinkers in de spiegels, maar vooral het chassis zou uniek zijn. Hij zou een uniek chassisdesign krijgen specifiek voor de RS6, en volgens de bronnen zou het qua ontwerp een sprong voorwaarts zijn zoals indertijd met de S1...
ben benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk BerichtenDeze audi kom ik regelmatig tegen. Kan die zo standaard besteld worden? (achterbumper) want ik heb dat zo nog niet eerder gezien.
Hier op een sedan
op een sedan
velgjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWat meer info over de nieuwe RS6:
Krijgt LED lichten en pinkers in de spiegels, maar vooral het chassis zou uniek zijn. Hij zou een uniek chassisdesign krijgen specifiek voor de RS6, en volgens de bronnen zou het qua ontwerp een sprong voorwaarts zijn zoals indertijd met de S1...
ben benieuwd.
Zalig.
Hopelijk slagen ze erin om de auto toch ietsje lichter te maken. Dat zou ideaal zijn om het beste uit het quattro-systeem te kunnen halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk denk dat die diffussor van Votex is, evenals de velgen
Hier op een sedan
op een sedan
velgjes
Eigenlijk wel knap
Comment
Comment