Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZo zie je maar dat dakrails een must zijn op de Avant
Comment
-
Ik heb gisteren in de autogids de test van de Q7 4.2 TDI gelezen. Audi heeft weer een pareltje gemaakt. Is sneller dan alle V8 diesels (en V10 diesel van VW Touareg) en sneller dan de bmw x5 4.8 is. Zalig autooke! En na de test te zien op autoweek ( Q7 S-line met S-line exterieurpakket, 21" dubbelspaaksvelgen en in daytonagrijs) ben ik verliefd op deze wagen.
ps, heel mooie A4 avant hierboven. Maar ik zou persoonlijk ook de dakrails erop nemen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBijzonder geslaagde A4!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtent'is weer een zwitser é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenInderdaad, enkel nog een beige of amaratto interieurtje erin
amaretto: tegenvaller int echt -> te licht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGewoon zwart wur.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Vraagje aan A6-rijders
Een tijdje geleden stelde iemand de vraag hoe je de snelheid bij een A6 op de boordcomputer te zien kon krijgen. Nu, de vrijdag was ik ermee aan't rijden en was afwisselend cruise control aan't gebruiken. Ineens was m'n snelheid zichtbaar tussen de tellers, ook als cruise control niet aanstond. Maar echt een systeem heb ik er niet in gevonden . Weet iemand hoe dat nu juist zit? Spillies, wist jij er niet meer van?
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVraagje aan A6-rijders
Een tijdje geleden stelde iemand de vraag hoe je de snelheid bij een A6 op de boordcomputer te zien kon krijgen. Nu, de vrijdag was ik ermee aan't rijden en was afwisselend cruise control aan't gebruiken. Ineens was m'n snelheid zichtbaar tussen de tellers, ook als cruise control niet aanstond. Maar echt een systeem heb ik er niet in gevonden . Weet iemand hoe dat nu juist zit? Spillies, wist jij er niet meer van?
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVraagje aan A6-rijders
Grtz
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJep, normaal met de hendel rechts aan het stuur (onder die van de ruitenwissers ed.), voor te switchen tussen gem. verbruik, tijd, ...
Maar ik zou het ook nog eens moeten bekijken, maar het is zeker mogelijk!
Dan aan de onderkant zijn er 2 knoppen (één links en één rechts) en daar kun je dan switchen tussen de verschillende hoofdmenu's en dan moet je daar een menu uitkiezen omtrent snelheid of cruisecontrol en daar dan de snelheidsbepaling op het moment.
Staat (denk ik) tussen 'gemiddelde snelheid van de trip' ed.
Of zoiets...
Ik zal eens kijken als ie thuis staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHeb ik hier al eens geplaatst;
Als je MMI hebt, heb je normaal dat hendeltje ook.
Dan aan de onderkant zijn er 2 knoppen (één links en één rechts) en daar kun je dan switchen tussen de verschillende hoofdmenu's en dan moet je daar een menu uitkiezen omtrent snelheid of cruisecontrol en daar dan de snelheidsbepaling op het moment.
Staat (denk ik) tussen 'gemiddelde snelheid van de trip' ed.
Of zoiets...
Ik zal eens kijken als ie thuis staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
Comment