Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Heeft er iemand foto's van een Audi A4 Avant ZONDER dakrails ?

Graag wat pics !

Comment

• Comment

• Zo zie je maar dat dakrails een must zijn op de Avant
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Zo zie je maar dat dakrails een must zijn op de Avant
          Vind ik absoluut niet. Avant zonder dakrails = zalig

Comment

• Ik heb gisteren in de autogids de test van de Q7 4.2 TDI gelezen. Audi heeft weer een pareltje gemaakt. Is sneller dan alle V8 diesels (en V10 diesel van VW Touareg) en sneller dan de bmw x5 4.8 is. Zalig autooke! En na de test te zien op autoweek ( Q7 S-line met S-line exterieurpakket, 21" dubbelspaaksvelgen en in daytonagrijs) ben ik verliefd op deze wagen.

ps, heel mooie A4 avant hierboven. Maar ik zou persoonlijk ook de dakrails erop nemen...
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Bijzonder geslaagde A4!

Comment

• t'is weer een zwitser é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Bijzonder geslaagde A4!
                  Inderdaad, enkel nog een beige of amaratto interieurtje erin
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    t'is weer een zwitser é
                    't is maar een sjonnie van Zürich

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Inderdaad, enkel nog een beige of amaratto interieurtje erin
                      beige: nah
                      amaretto: tegenvaller int echt -> te licht

Comment

• Gewoon zwart wur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Gewoon zwart wur.
                          Is zo koel in combo met het Diepgroen ..
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Comment

• Vraagje aan A6-rijders

Een tijdje geleden stelde iemand de vraag hoe je de snelheid bij een A6 op de boordcomputer te zien kon krijgen. Nu, de vrijdag was ik ermee aan't rijden en was afwisselend cruise control aan't gebruiken. Ineens was m'n snelheid zichtbaar tussen de tellers, ook als cruise control niet aanstond. Maar echt een systeem heb ik er niet in gevonden . Weet iemand hoe dat nu juist zit? Spillies, wist jij er niet meer van?

Grtz

Comment

• Weet er iemand welke versies van de A3 8L het 3-spakig sportstuur hebben? En welke versies de sportzetels? Of komen deze twee altijd tesamen?

Thnaks!
                                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                  Vraagje aan A6-rijders

Een tijdje geleden stelde iemand de vraag hoe je de snelheid bij een A6 op de boordcomputer te zien kon krijgen. Nu, de vrijdag was ik ermee aan't rijden en was afwisselend cruise control aan't gebruiken. Ineens was m'n snelheid zichtbaar tussen de tellers, ook als cruise control niet aanstond. Maar echt een systeem heb ik er niet in gevonden . Weet iemand hoe dat nu juist zit? Spillies, wist jij er niet meer van?

Grtz
                                  De knop onderaan induwen totdat je dat krijgt (zo is het toch bij de A...de reset knop is dat ook. Je hebt bc1, bc2, en de digitale snelheid. Coole gadget è!
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    Vraagje aan A6-rijders

Grtz
                                    Heb ik hier al eens geplaatst;

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Jep, normaal met de hendel rechts aan het stuur (onder die van de ruitenwissers ed.), voor te switchen tussen gem. verbruik, tijd, ...

Maar ik zou het ook nog eens moeten bekijken, maar het is zeker mogelijk!
                                    Als je MMI hebt, heb je normaal dat hendeltje ook.

Dan aan de onderkant zijn er 2 knoppen (één links en één rechts) en daar kun je dan switchen tussen de verschillende hoofdmenu's en dan moet je daar een menu uitkiezen omtrent snelheid of cruisecontrol en daar dan de snelheidsbepaling op het moment.

Staat (denk ik) tussen 'gemiddelde snelheid van de trip' ed.

Of zoiets...

Ik zal eens kijken als ie thuis staat.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Heb ik hier al eens geplaatst;

Als je MMI hebt, heb je normaal dat hendeltje ook.

Dan aan de onderkant zijn er 2 knoppen (één links en één rechts) en daar kun je dan switchen tussen de verschillende hoofdmenu's en dan moet je daar een menu uitkiezen omtrent snelheid of cruisecontrol en daar dan de snelheidsbepaling op het moment.

Staat (denk ik) tussen 'gemiddelde snelheid van de trip' ed.

Of zoiets...

Ik zal eens kijken als ie thuis staat.
                                        Ok, thanks Spillies en Michiel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Welke tjoeningmaatschappij heeft da gedrocht op z'n geweten?

Comment

Working...
                                          X