Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenABT
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWelke tjoeningmaatschappij heeft da gedrocht op z'n geweten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWaarom zijn die RS2's gestript?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZo wil Abt de R8 uitbrengen, da's tuning met een veel te grote T! :S
Verkeerde quote, excuses.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZo wil Abt de R8 uitbrengen, da's tuning met een veel te grote T! :S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEr is hier vandaag nu al 3 keer een zwarte R8 voorbijgekomen.
Volgens mij heeft iemand eentje gekocht hier in de buurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenMeendem? Diejen ebik nu is nekeer nog nooit zien rijden !
Comment
-
Mja, Nothelle staat me qua velgen niet aan. Het beste voor een gewone Audi is nog steeds S-Line met eventueel een velgje van Sportec/MTM/BBS. Uitgebalanceerd, en vooral niet "over the top". Audi heeft trouwens zelf ook enkele leuke accessoires moest je toch meer willen (diffusors, spoilerlipjes, velgen, kofferspoilers, ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGe moogt hem hebben!
En kweet best wel da ge ook eel blij zou zijn me zonen auto, ookal hangt er geen AMG-stickerken op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAbsoluut, Mercedes-pussy
En kweet best wel da ge ook eel blij zou zijn me zonen auto, ookal hangt er geen AMG-stickerken op
SL 55 AMG is de shit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMja, Nothelle staat me qua velgen niet aan. Het beste voor een gewone Audi is nog steeds S-Line met eventueel een velgje van Sportec/MTM/BBS. Uitgebalanceerd, en vooral niet "over the top". Audi heeft trouwens zelf ook enkele leuke accessoires moest je toch meer willen (diffusors, spoilerlipjes, velgen, kofferspoilers, ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, serieus, dat zegt mij eigenlijk niets.
SL 55 AMG is de shit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAbsoluut, jij deelt mjin mening perfect
Voor een deftige Audi-Tuner: Nothelle. 's truowens voor heel de VW groep deftige tuner.
Enkele modellen:
Q7:
A3:
A4:
Comment
Comment