Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    damn

Ja man da's knap...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Ja man da's knap...
      inderdaad, shadow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Op de Duitse website kan je al de 1.4 TFSI configureren, maar nog niet met S-tronic. Komt die er trouwens? Wil zo graag die 1.4 TFSI S-line S-tronic bestellen
        Om m'n eigen vraag ff te beantwoorden, de S-tronic komt vanaf begin 2008. Nog wat wachten dus

Comment

damn

Een RS3 bestaat NIET!

Verstaan die mannen dat niet, chris3 heeft ook die ziekte peins ik...

Voor derest wel übervet!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

damn

Meer foto's van deze Beké?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
              Meer foto's van deze Beké?
              Ja, op 4titude
              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Een RS3 bestaat NIET!

Verstaan die mannen dat niet, chris3 heeft ook die ziekte peins ik...

Voor derest wel übervet!
                Een RS3 bestaat zeker! http://www.autoblog.nl/archive/2005/11/18/audi_rs3

Comment

• RS3 bestaat (nog) niet.
                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

RS3 bestaat (nog) niet.
                    Hij is nog niet in productie, maar dat wil niet zeggen dat ie niet bestaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                      Hij is nog niet in productie, maar dat wil niet zeggen dat ie niet bestaat
                      Waar slaat dat nu op? Hij bestaat niet officieel. Punt uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                        Waar slaat dat nu op? Hij bestaat niet officieel. Punt uit.
                        Waar moeit gij u nu mee? Ik dacht eerst dat Spillies niet wist dat de RS3 gepland was voor productie, betweter.

Comment

Waar moeit gij u nu mee? Ik dacht eerst dat Spillies niet wist dat de RS3 gepland was voor productie, betweter.
                          Op een forum is het wel de bedoeling dat mensen zich moeien. Beweert gij wel met 100% zekerheid te weten dat de RS3 gepland is voor productie? Btw, het is niet nodig om te beginnen schelden, sn*tneus.

Comment

• Zijt is wa lief met elkaar.
                            Geeft elkaar een polleke en dan gaan we samen dromen van de RS3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                              Op een forum is het wel de bedoeling dat mensen zich moeien. Beweert gij wel met 100% zekerheid te weten dat de RS3 gepland is voor productie? Btw, het is niet nodig om te beginnen schelden, sn*tneus.

Op deze site is de post over de RS3 wel al van 18 Novermeber 2005 ( http://www.autoblog.nl/archive/2005/11/18/audi_rs3 )
                              En alle links er naartoe ook.. Dus daar hecht ik eigelijk niet zoveel waarde meer aan, aangezien er overal gezegd word op die site ( in 2005 ) dat de RS3 er zeker zou zijn in 2006. Aangezien we nu al over halfweg in 2007 zijn ...

Comment

??

Daar STAAT zo gezegt, allé de eigenaar zou dat graag hebben, een RS3.

Maar m'n ratio weet me te vertellen dat die nog NIET gemaakt wordt, nog voorgesteld is/wordt.

En die ook naar alle waarschijnlijkheid ook NIET zal gemaakt worden.

Autoblog hebben al meerdere malen fout gezeten...

Dus eigenlijk sloeg uw post op niets.

Het valt mij op dat je meer weet van BMW/M-modellen, dus zit hier niet te sugereren naar m'n Audi kennis...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    nice
                                    Idd maar de velgen mogen wel een tint lichter

Comment

• Laatst nog een A6 avant gezien met dezelfde velgen als ze bij Olivierooo hebben. Echt een prachtige auto, deze was dan ook nog in het donkergrijs. Helemaal mijn ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten

Op deze site is de post over de RS3 wel al van 18 Novermeber 2005 ( http://www.autoblog.nl/archive/2005/11/18/audi_rs3 )

En alle links er naartoe ook.. Dus daar hecht ik eigelijk niet zoveel waarde meer aan, aangezien er overal gezegd word op die site ( in 2005 ) dat de RS3 er zeker zou zijn in 2006. Aangezien we nu al over halfweg in 2007 zijn ...
                                        Ik denk dat ge de verkeerde gequoted hebt. Ik heb niet beweerd dat er een RS3 zou komen.

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Zijt is wa lief met elkaar.
                                        Ik ben altijd lief, maar als een broekventje mij uitscheldt dan steek ik mijn tong uit.

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Geeft elkaar een polleke en dan gaan we samen dromen van de RS3.
                                        Ik droom al lang van een RS3, in Sportback vorm liefst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Laatst nog een A6 avant gezien met dezelfde velgen als ze bij Olivierooo hebben. Echt een prachtige auto, deze was dan ook nog in het donkergrijs. Helemaal mijn ding.
                                          7 dubbelspakige 19'' RS4 velgen.
                                          Om precies te zijn.

Comment

Working...
                                          X