Oorspronkelijk geplaatst door Beké
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJa man da's knap...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp de Duitse website kan je al de 1.4 TFSI configureren, maar nog niet met S-tronic. Komt die er trouwens? Wil zo graag die 1.4 TFSI S-line S-tronic bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichtendamn
Verstaan die mannen dat niet, chris3 heeft ook die ziekte peins ik...
Voor derest wel übervet!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenMeer foto's van deze Beké?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEen RS3 bestaat NIET!
Verstaan die mannen dat niet, chris3 heeft ook die ziekte peins ik...
Voor derest wel übervet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenRS3 bestaat (nog) niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenHij is nog niet in productie, maar dat wil niet zeggen dat ie niet bestaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenWaar slaat dat nu op? Hij bestaat niet officieel. Punt uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWaar moeit gij u nu mee? Ik dacht eerst dat Spillies niet wist dat de RS3 gepland was voor productie, betweter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenOp een forum is het wel de bedoeling dat mensen zich moeien. Beweert gij wel met 100% zekerheid te weten dat de RS3 gepland is voor productie? Btw, het is niet nodig om te beginnen schelden, sn*tneus.
Op deze site is de post over de RS3 wel al van 18 Novermeber 2005 ( http://www.autoblog.nl/archive/2005/11/18/audi_rs3 )
En alle links er naartoe ook.. Dus daar hecht ik eigelijk niet zoveel waarde meer aan, aangezien er overal gezegd word op die site ( in 2005 ) dat de RS3 er zeker zou zijn in 2006. Aangezien we nu al over halfweg in 2007 zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWaar moeit gij u nu mee? Ik dacht eerst dat Spillies niet wist dat de RS3 gepland was voor productie, betweter.
Daar STAAT zo gezegt, allé de eigenaar zou dat graag hebben, een RS3.
Maar m'n ratio weet me te vertellen dat die nog NIET gemaakt wordt, nog voorgesteld is/wordt.
En die ook naar alle waarschijnlijkheid ook NIET zal gemaakt worden.
Autoblog hebben al meerdere malen fout gezeten...
Dus eigenlijk sloeg uw post op niets.
Het valt mij op dat je meer weet van BMW/M-modellen, dus zit hier niet te sugereren naar m'n Audi kennis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
Op deze site is de post over de RS3 wel al van 18 Novermeber 2005 ( http://www.autoblog.nl/archive/2005/11/18/audi_rs3 )
En alle links er naartoe ook.. Dus daar hecht ik eigelijk niet zoveel waarde meer aan, aangezien er overal gezegd word op die site ( in 2005 ) dat de RS3 er zeker zou zijn in 2006. Aangezien we nu al over halfweg in 2007 zijn ...
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZijt is wa lief met elkaar.
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenGeeft elkaar een polleke en dan gaan we samen dromen van de RS3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenLaatst nog een A6 avant gezien met dezelfde velgen als ze bij Olivierooo hebben. Echt een prachtige auto, deze was dan ook nog in het donkergrijs. Helemaal mijn ding.
Om precies te zijn.
Comment
Comment