Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dar zou ik niet doen als ik jou was. Ik vind die velg zo mooi. Een volledig zwarte auto gaat niet meer mooi zijn. Bij die auto hierboven is het nog op een dolfijngrijze, maar jouw wagen is al volledig zwart. Maar je moet doen wat jij mooi vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
Ik ben altijd lief, maar als een broekventje mij uitscheldt dan steek ik mijn tong uit.
Broekventje, dak vink goe gekozen, proficiat Wibis. Ga nog ewa rondrijde in uwe Starlet vriend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenBroekventje, dak vink goe gekozen, proficiat Wibis. Ga nog ewa rondrijde in uwe Starlet vriend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDank u, en euh...ik rij al een jaar niet meer met die Starlet. Heb al een paar keer gevraagd hem uit de lijst te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten'k Heb er ook al aan gedacht mijn velgen in antraciet te spuiten, wil tint lichter of deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAh ok, sory dan. Heb je al een nieuwe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, serieus, dat zegt mij eigenlijk niets.
SL 55 AMG is de shit!
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAls ge dan toch voor SL gaat, waarom niet een 65? Das pas shit !
55 is beter dan 65.
Comment
-
Daarjuist aan Hengelhoef ne lekkere Q7 gezien, khad wel weinig tijd om foto's te nemen want mijn niet-autominded vrienden hadden niet veel zin om langer te stoppen Zit daar nu een kit onder of ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtencaractere bodykit zeker?
Comment
-
Gisteren reed ik in Aalst van 't heilig hart richting mijlbeek (voor de mannen van de streek), 'k reed braafjes 50km/u en er komt me nen bink voorbij in een e91 en bekijkt me met een blik van "pas op of ik eet u op". Ik denk er 't mijne van en bougeer zelfs ni. iets verder hangt hij in een Audi A3 zen gat, die gaat mooi opzij en wanneer da macho geval naast die A3 hangt vloert de chauffeur van die A3 da pedalleke....man, die ging vooruit bye bye machoman bij nader inzien was 't een S3, 'k heb em nog naar 't zwembad zien afdraaien, volgas als je 't mij vraagt. moet geweldig zijn om met zo'n incognitokar rond te hossen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenGisteren reed ik in Aalst van 't heilig hart richting mijlbeek (voor de mannen van de streek), 'k reed braafjes 50km/u en er komt me nen bink voorbij in een e91 en bekijkt me met een blik van "pas op of ik eet u op". Ik denk er 't mijne van en bougeer zelfs ni. iets verder hangt hij in een Audi A3 zen gat, die gaat mooi opzij en wanneer da macho geval naast die A3 hangt vloert de chauffeur van die A3 da pedalleke....man, die ging vooruit bye bye machoman bij nader inzien was 't een S3, 'k heb em nog naar 't zwembad zien afdraaien, volgas als je 't mij vraagt. moet geweldig zijn om met zo'n incognitokar rond te hossen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenNice!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenMercedes-style velgen op een Audi? Niet zo nice, imo.. :s
Comment
-
Comment