Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Audi heeft met z'n R8 exotica pretenties gekregen!

Blijkbaar was er bij het tanken wat benzine op de hete uitlaat terecht gekomen...
    Waarom is daar dan nergens een tankstation in de buurt?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• ff testen, is dit te zien?

Comment

• blijkbaar wel

Comment

• Yes!

De bumperettes ook trouwens!

Comment

• Comment

• Comment

Audi heeft met z'n R8 exotica pretenties gekregen!

Blijkbaar was er bij het tanken wat benzine op de hete uitlaat terecht gekomen...

Is er geen kans dat dit niet gewoon weer eens een V10 testmule betrof die in de fik geschoten is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Is er geen kans dat dit niet gewoon weer eens een V10 testmule betrof die in de fik geschoten is ?
                              Tuurlijk bestaat die kans dit is maar het internetverhaal hé...

Comment

Tuurlijk bestaat die kans dit is maar het internetverhaal hé...
                                Ik herinnerde mij gewoon dat uitgebrande exemplaar van bij ingang Brünnchen.

Comment

• stilstaan bij brünnchen is in?

Comment

• Vandaag een testritje gedaan met één van de A3's bij m'n garagist, in dit geval een sportback 1.9tdi met S-tronic, één van de 2 S-tronics, beiden 1.9

Ik ben onder de indruk van die bak. Viel me op dat hij soms nogal hoog door de toeren schoot, maar hij wist me te vertellen dat het een 'lerende' bak is die zich aanpast aan uw rijstijl. Vandaar het bokkerige gedrag in het begin.

Wat me wel opviel was dat de 1.9tdi met 105pk vrij underpowered was voor de mogelijkheden van die schakeldoos. Het ging vlotjes, maar het kon nog beter. Daarom lijkt de 2.0tdi 136pk (140) uitvoering mij een betere keuze. Ik was in elk geval zeer aangenaam verrast door de degelijkheid van het interieur, de zitting van de stoelen, de wegligging en de geluidskwaliteit van de Concert radio. De airco werkte ook zeer efficiënt.

Nu ben ik nog meer overtuigd dat ik een sportback wil...

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Damn, die papt er ook wel goed van door. *klak-klak*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          Damn, die papt er ook wel goed van door. *klak-klak*

Antwerpenaars

Comment

Working...
                                          X