Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk gadget voor audi-lovers

Gather information on Audi Luxury car models, products, services and upcoming releases from Audi South Africa's official website.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Hoe komen ze erbij, direct is downloaden voor m'n mac en zien wat het geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
        In België helaas niet af fabriek verkrijgbaar.
        ff wat meer research gedaan, en ze zijn in België wel leverbaar maar niet op de TDI E of op de S-line uitvoering .. Begrijpen wie begrijpen kan ..

Comment

• Comment

• Knap filmpje (van Fifth Gear denk ik) met de Audi R8 en Porsche 4S. En maar Quattro-driften

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Last edited by ; 27/09/2007, 13:37.

Comment

• Die nieuwe A4 zoals hij hier staat op de foto's mag er wel wezen.

Exterieur moet ik eerst eens zien maar interieur is té mooi!

Comment

• knap die nieuwe a4'n !

Comment

• Hij spreekt mij hoe langer hoe minder aan die A4, in het begin vond ik hem zelfs mooier dan de A5, maar nu...

Comment

• Fél, ik sta in Phil z'n onderschrift.

Comment

• Nu pas mijn eerste nieuwe S3 gespot in Gent deze namiddag. In het wit dan nog, een frisse verschijning tussen al het grijs/ zwart/ blauw...

Comment

• Hmm, die foto's van die A4 hierboven zijn helemaal zoals ik hem NIET zou nemen. Eikes :p

Donkerblauw-grijsachtig exterieur, lichtgrijs interieur en houten inleg.

Zwart exterieur, amaretto leder en alu inleg, zo moet dat zijn

Comment

• dit is serieus snel
                          A6 3.0TDI met 306pk. 0-160 in zo'n 12.5sec zonder plankgas vertrekken

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zo'n 3.0l TDI Quattro is altijd al een van mijn favo's geweest .

Comment

• Ja, dat is serieus snel. Ik zou wel eens willen vergelijken met een 535d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Ja, dat is serieus snel. Ik zou wel eens willen vergelijken met een 535d.
                                volgens een stopwatchmeting gaat die zelfs een tikkel sneller dan een gechipte 535d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Hoe komen ze erbij, direct is downloaden voor m'n mac en zien wat het geeft.
                                  En? Hoe is dat tooltje bevallen?

Comment

• Comment

• die is kanp, had er al foto's van gezien!

en tis echt mooi! Welke motor zit er in.,?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        En? Hoe is dat tooltje bevallen?
                                        Wel tis eerder een beetje een hebbeding wat ni wil zeggen dat het niet origineel is het is niet echt een wink aangezien je de file naar programma's moet slepen. Je kan die wink dus niet op je dashboard zetten enkel op je bureaublad en daarvoor moet je steeds dat programma opstarten. (Miscchien weten Mac-diehards wel hoe dit moet, heb m'n Macbook slechts 3 maand )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Wel tis eerder een beetje een hebbeding wat ni wil zeggen dat het niet origineel is het is niet echt een wink aangezien je de file naar programma's moet slepen. Je kan die wink dus niet op je dashboard zetten enkel op je bureaublad en daarvoor moet je steeds dat programma opstarten. (Miscchien weten Mac-diehards wel hoe dit moet, heb m'n Macbook slechts 3 maand )
                                          Aah oke

Comment

Working...
                                          X