Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJa? Oowh wist ik niet . Is daar een speciale reden voor?
omdat perlucht na een tijdje vermindert in druk, en stikstof blijft langer zijn druk houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenstikstof is beter ipv gewone perslucht
omdat perlucht na een tijdje vermindert in druk, en stikstof blijft langer zijn druk houden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenBinnenkort nieuw dieseltje: 3.0 V6 biturbo TDI 300pk en 650Nm
--> A3 SB Quattro DSG.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenBinnenkort nieuw dieseltje: 3.0 V6 biturbo TDI 300pk en 650Nm
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenuiteraard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenlol ik zeg dat maar voor het lachen ze
35d blijft ook een immens potent blok, dit zal alleen weer een (marginaal) trapje hoger staan. Hoeveel Nm heeft zo'n nieuwe 35d met 286pk eigelijk?
ik ook
Comment
-
vanmorgen had ik een gesprek met "slempie" die hier ook geregistreerd is .. het ging over de grille van een A3.
Heb ik het goed als ik zeg dat er 3 verschillende grilles zijn ?
1) "standaardgrille" (op alle gewone A3's en A3's met S-line)
2) de grille van het S-line exterieurpakket
3) de S3-grille
1)
2)
3)
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenlol ik zeg dat maar voor het lachen ze
35d blijft ook een immens potent blok, dit zal alleen weer een (marginaal) trapje hoger staan. Hoeveel Nm heeft zo'n nieuwe 35d met 286pk eigelijk?
580 nm.
Comment
-
In dit topic post 19 staat het duidelijk uitgelegd. Lees ook even de posts die erna komen, daar had iemand mij nog verder aangevult.
1. Standaard grill met 14 verticale latten (foto)
2. Standaard grill met 14 verticale latten met S Line logo (foto)
3. S Line grill met 11 verticale latten (foto)
4. S3 grill met 7 verticale latten inclusief chrome (foto)
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHeb ik het goed als ik zeg dat er 3 verschillende grilles zijn ?
1) "standaardgrille" (op alle gewone A3's en A3's met S-line)
2) de grille van het S-line exterieurpakket
3) de S3-grille
Comment
Comment