Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenEn .... geen foto ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHoeveel % korting wordt er gegeven op een A3 en een A4 ? 2 vrienden van mij gaan elk 1 kopen en ze krijgen maar 5% korting!Toch wel zeer weinig !
Misschien eens gaan horen bij een andere dealer? Of hebben je vrienden dat al eens gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk ben niet zeker, maar op de oude A4 (B7) heb ik al gehoord van 15% korting . Ik vind het allesinds enorm weinig.
Misschien eens gaan horen bij een andere dealer? Of hebben je vrienden dat al eens gedaan?
15% krijg je iig nergens
Het allerhoogste dan je kan halen (believe me ) is 11%. Dat lijkt niet overdreven voor een einde-serie, maar vergeet niet de 3 grote packs die er beschikbaar zijn
Het eerste is zelfs gratis, en voor de andere 2 is het resp 1000 en 1250€... als je die 3 hebt zit je al met een bijna fully loaded A4 hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenje vind het enorm weinig??
15% krijg je iig nergens
Het allerhoogste dan je kan halen (believe me ) is 11%. Dat lijkt niet overdreven voor een einde-serie, maar vergeet niet de 3 grote packs die er beschikbaar zijn
Het eerste is zelfs gratis, en voor de andere 2 is het resp 1000 en 1250€... als je die 3 hebt zit je al met een bijna fully loaded A4 hoor.
Maar die 5% mag toch nog wel wat meer worden vind ik persoonlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDaarom zei ik ook "ik ben niet zeker". Maar ik geloof je . Je hebt inderdaad die 3 pack's, en dan heb je zo goed als geen opties meer nodig, das een feit..
Maar die 5% mag toch nog wel wat meer worden vind ik persoonlijk..
ah ik dacht dat je 15% weinig vond
ok dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenah ik dacht dat je 15% weinig vond
ok dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenje vind het enorm weinig??
15% krijg je iig nergens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMe 17% ^^ Maar ik speel valsAudi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenIk speel ook vals , maar heb maar 15% korting gekregen bij mijn nieuwe A6-Avant.
Comment
-
Audi a4 aankoop
Hoi
Ik heb een audi a4 op het oog.
Model: Stationwagen.
Bj: 99
1900 tdi 110pk
162.000km
grijs metallic
Airco
vooraan electrische ruiten, achteraan niet.
Stoffen zetels
onderhoudsboekje
trekhaak
GEEN boordcomputer
Lederen stuur.
Verwarmbare spiegels.
Wat zou zo een wagen nog mogen kosten? Nu vraagprijs 9500€
is dit te veel /of niet.?
Mvg Bert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVette Q7 imo