paar overzicht shots
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenja, zonder volk is al makkelijker éh
alleen die KLOTEN barrieres ervoor
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenWaar is dat ergens?
Mooie foto's
InterClassics & TopMobiel in het MECC
kan je morgen ook nog naar toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenSWB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenIn Italië heb ik de zwarte SWB, waarmee Stirling Moss de TT in '61 won, gezien. Die was echt fantastisch
die is blauw met een witte streep over de motorkap
Comment
-
Ach, 't was van ver bij een lokaal garageke (de Edonis werd daar half gemaakt, stond nog wat ander leuks zoals enkele oude Masers, een 250 P denk ik, een LP400 die wachtte op restauratie en een fantastische gouden Miura SV, die was echt beter dan nieuw) waar hij gerestaureerd werd. Zwart, donkerblauw, weet ik nie meer, maar hij droeg wel het nummer 7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenAch, 't was van ver bij een lokaal garageke (de Edonis werd daar half gemaakt, stond nog wat ander leuks zoals enkele oude Masers, een 250 P denk ik, een LP400 die wachtte op restauratie en een fantastische gouden Miura SV, die was echt beter dan nieuw) waar hij gerestaureerd werd. Zwart, donkerblauw, weet ik nie meer, maar hij droeg wel het nummer 7
s/n 2735GT
is hééél donkerblauw, als die dan binnen staat is dat inderdaad op het eerste gezicht zwart, dan moet je der echt met je neus bovenop gaan kijken
& lokaal garageke
bedoel je daar soms per toevallig Carrozzeria Autosport uit Bastiglia mee?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
damn ik dacht eerst dat het rik torfs was1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtendamn ik dacht eerst dat het rik torfs was2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment