Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ach, 't was van ver bij een lokaal garageke (de Edonis werd daar half gemaakt, stond nog wat ander leuks zoals enkele oude Masers, een 250 P denk ik, een LP400 die wachtte op restauratie en een fantastische gouden Miura SV, die was echt beter dan nieuw) waar hij gerestaureerd werd. Zwart, donkerblauw, weet ik nie meer, maar hij droeg wel het nummer 7
Ach, 't was van ver bij een lokaal garageke (de Edonis werd daar half gemaakt, stond nog wat ander leuks zoals enkele oude Masers, een 250 P denk ik, een LP400 die wachtte op restauratie en een fantastische gouden Miura SV, die was echt beter dan nieuw) waar hij gerestaureerd werd. Zwart, donkerblauw, weet ik nie meer, maar hij droeg wel het nummer 7
dat is em dan wel ja
s/n 2735GT
is hééél donkerblauw, als die dan binnen staat is dat inderdaad op het eerste gezicht zwart, dan moet je der echt met je neus bovenop gaan kijken
& lokaal garageke
bedoel je daar soms per toevallig Carrozzeria Autosport uit Bastiglia mee?
Nog altijd bezig aan de Edonis, de Miura was klaar voor aflevering. Man, echt beter dan nieuw, alles tot in de puntjes gerestaureerd, echt een droomauto
Comment