Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allee Belgie is weer wat Ferrari history armer zal wel weer naar de zandstuivers gaan zeker ?
eigelijk niet nee
als je de veilingen volgt gaat er van daar ZELDEN iets naar het midden oosten
reden, die mannen kopen alleen het laatste nieuwe speelgoed om mee op te scheppen
& op de high profile veilingen koop je voornamelijk classics
die gaan allemaal naar de US, Europe & Japan
kijk maar naar de Londen RM auction (Ecclestone) of de Bonhams Gstaad auction
allemaal naar europe & US
voor de memoribilia collection van Swaters is het echt spijtig dat die nu word opgebroken
die was gewoon immens
als je de veilingen volgt gaat er van daar ZELDEN iets naar het midden oosten
reden, die mannen kopen alleen het laatste nieuwe speelgoed om mee op te scheppen
& op de high profile veilingen koop je voornamelijk classics
die gaan allemaal naar de US, Europe & Japan
kijk maar naar de Londen RM auction (Ecclestone) of de Bonhams Gstaad auction
allemaal naar europe & US
voor de memoribilia collection van Swaters is het echt spijtig dat die nu word opgebroken
die was gewoon immens
You make sense !
zolang ze maar tussen de EU en de VS weg en weer gaan is er geen probleem zolang ze maar niet ergens in een kelder belanden om nooit meer het zonlicht te zien laat de Arabieren maar met het nieuw materiaal spelen...
You make sense !
zolang ze maar tussen de EU en de VS weg en weer gaan is er geen probleem zolang ze maar niet ergens in een kelder belanden om nooit meer het zonlicht te zien laat de Arabieren maar met het nieuw materiaal spelen...
ofcourse i make sense
maar euhm, spijtig genoeg hebben ze in EU & VS ook kelders waar ze bijna nooit het zonlicht zien
deze was eerst geel, op drivingfun kan je het hele verhaal lezen...heeft ook de hele binnenkant laten strippen en opnieuw in het oranje laten overtrekken.Ook de motor kreeg extra power...als je maar veel geld hebt
Een klassieker kun je beter in de kelder hebben staan dan tegen een muur op rijden, doe dat maar met een F430, daar zijn er nog genoeg van.
daarmee ga ik toch niet akkoord, liever dat ze echt gebruikt worden waarvoor ze gemaakt worden en desnoods eens wat schade oplopen dan dat ze in een kelder staan en nooit buitenkomen
Comment