Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Kaai 26 waar is die juist?
    had ik dit vroeger gelezen mocht ge mij komen oppikken en had ik u de weg wel getoond.

Heb dat trouwens ook mogen uitleggen aan een oud lang 2 zitter ferrari ding. Vraag me de naam niet...

Comment

• Jaaaaaaaaaaaaaaaa, was wel een klein beetje heel erg de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Jaaaaaaaaaaaaaaaa, was wel een klein beetje heel erg de moeite

een klein beetje maar

Comment

• 't kan altijd beter hé

Ook weer een hoop onnozelaars tegen gekomen, altijd leuk

Comment

• twee keer de weg gevraagd, twee keer naar de tegengestelde richting gestuurd...
            Tegen dat ik het had gevonden (bedankt DJ Dirk ) zag ik de laatsten nog net wegrijden.
            Khad Rami ook nog zien rijden.

Comment

• ik ben ook eens gaan kijken in brugge (gelukkig had ik geen labo's), was de eerste maal dat ik f40, f50 en enzo irl zag. Kvond wel dat ze wat meer mochten revv'en, juist al ze wegreden duwden er een paar door. Moest ik zo'n wagen hebben..

Weet er iemand vanwaar de middenste uitlaat van de F40 komt, de twee buitenste komen van de turbo's, maar de middenste (ronde) uitlaat komt van een soort klep of iets.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• ferrari 60 relay

Jammer dat er zo weinig classics aanwezig waren !
                      Veel te veel 430 & 612 en bijna niks uit de jaren 70 & 80 ,geen 308 GT4/400/348... dacht dat er meer een overzicht van de modellen ging zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                        Jammer dat er zo weinig classics aanwezig waren !
                        Veel te veel 430 & 612 en bijna niks uit de jaren 70 & 80 ,geen 308 GT4/400/348... dacht dat er meer een overzicht van de modellen ging zijn ?
                        Dacht ik ook...

Heb ff gesproken met iemand die een 348 heeft en wilde meerijden. Hij mocht echter niet. Tjah...

Comment

• ferrari 60 relay 2

Comment

Dacht ik ook...

Heb ff gesproken met iemand die een 348 heeft en wilde meerijden. Hij mocht echter niet. Tjah...
                            Ferrari club belgio zeker

Comment

Dirk zei dat de Daytona Spyder er vrij correct uitzag, maar die is toch nooit geleverd met de plexi lampen?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                  Dirk zei dat de Daytona Spyder er vrij correct uitzag, maar die is toch nooit geleverd met de plexi lampen?
                                  dacht ik ook !?

Comment

Ferrari club belgio zeker
                                    Normaal was het garage Monza die selecteerde...

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                    maar die is toch nooit geleverd met de plexi lampen?
                                    klopt

Die gast is ook niet altijd juist hoor

Comment

klopt

Die gast is ook niet altijd juist hoor
                                      Het prototype had trouwens wel plexi's, maar die was geel en had zwarte stootstrips opzij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                        twee keer de weg gevraagd, twee keer naar de tegengestelde richting gestuurd...
                                        Tegen dat ik het had gevonden (bedankt DJ Dirk ) zag ik de laatsten nog net wegrijden.
                                        Khad Rami ook nog zien rijden.
                                        das dan van Antwerpen & weet de Kaaien nie zijn

Comment

Ik wist niet dat de Superamerica ook in België werd verkocht?? En zie ik dat goed en is er een Belg die zich de trotse eigenaar van een Enzo mag noemen? Hoeveel Enzo's rijden er in België ongeveer?

Comment

Working...
                                          X