Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan ik inkomen, maar voor mij zou het niet kunnen tippen aan het gevoel dat je met een (officiele) ferrari rijdt die je nog zelf ontworpen hebt en waarvan er maar 1 bestaat.
En die - in tegenstelling tot de FXX - nog straatlegaal is ook.
Zoals Jim Glickenhaus (eigenaar) antwoordde op de vraag hoe valet-parking in zn werk gaat als hij uit gaat eten: Ze verplaatsen de kegeltjes en bedanken me om te komen.
Kan ik inkomen, maar voor mij zou het niet kunnen tippen aan het gevoel dat je met een (officiele) ferrari rijdt die je nog zelf ontworpen hebt en waarvan er maar 1 bestaat.
En die - in tegenstelling tot de FXX - nog straatlegaal is ook.
Zoals Jim Glickenhaus (eigenaar) antwoordde op de vraag hoe valet-parking in zn werk gaat als hij uit gaat eten: Ze verplaatsen de kegeltjes en bedanken me om te komen.
idd tuurlijk is dat een megafenomenale auto... ik zou wrs ook eerder de dien kiezen wrs... maar als het om waarde gaat denk ik eerder die fxx nr.1
Zouden er aan dat ding veel onderdelen moeten vervangen worden? Veel zal hij toch niet afgezien hebben. Tenzij van te lang stil te staan.
Ik zou vooral ook niet graag aan het onderhoud van dat ding beginnen.
Erg dat ze zo'n pareltje zo lang laten verkommeren.
Als ik 't zo zie, als er geen onderdelen ontbreken zoals de zetel, zal 't zo'n 30.000EU kosten aan 'n compleet onderhoud, ruwe schatting... Tenzij dat de lak in slechte staat is, dan is't nog eens 15.000 extra, kevlar herspuiten is niet zo simpel...
Waarschijnlijk moeten de turbo's wel vervangen worden, dus da's nog es 5K...
enzoverder
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als ik 't zo zie, als er geen onderdelen ontbreken zoals de zetel, zal 't zo'n 30.000EU kosten aan 'n compleet onderhoud, ruwe schatting... Tenzij dat de lak in slechte staat is, dan is't nog eens 15.000 extra, kevlar herspuiten is niet zo simpel...
Waarschijnlijk moeten de turbo's wel vervangen worden, dus da's nog es 5K...
Comment