Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Some more

Comment

• heaven...
      Toevallig nog foto's van de P4/5? Toch met afstand de exclusiefste van de bende...
      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
        heaven...
        Toevallig nog foto's van de P4/5? Toch met afstand de exclusiefste van de bende...
        fxx met nr.1 vindt ik toch wel beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
          fxx met nr.1 vindt ik toch wel beter
          Kan ik inkomen, maar voor mij zou het niet kunnen tippen aan het gevoel dat je met een (officiele) ferrari rijdt die je nog zelf ontworpen hebt en waarvan er maar 1 bestaat.
          En die - in tegenstelling tot de FXX - nog straatlegaal is ook.
          Zoals Jim Glickenhaus (eigenaar) antwoordde op de vraag hoe valet-parking in zn werk gaat als hij uit gaat eten: Ze verplaatsen de kegeltjes en bedanken me om te komen.
          i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
            Kan ik inkomen, maar voor mij zou het niet kunnen tippen aan het gevoel dat je met een (officiele) ferrari rijdt die je nog zelf ontworpen hebt en waarvan er maar 1 bestaat.
            En die - in tegenstelling tot de FXX - nog straatlegaal is ook.
            Zoals Jim Glickenhaus (eigenaar) antwoordde op de vraag hoe valet-parking in zn werk gaat als hij uit gaat eten: Ze verplaatsen de kegeltjes en bedanken me om te komen.
            idd tuurlijk is dat een megafenomenale auto... ik zou wrs ook eerder de dien kiezen wrs... maar als het om waarde gaat denk ik eerder die fxx nr.1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
              idd tuurlijk is dat een megafenomenale auto... ik zou wrs ook eerder de dien kiezen wrs... maar als het om waarde gaat denk ik eerder die fxx nr.1
              niet echt
              FXX +- €1,5-2miljoen
              P4-5 €1miljoen voor donor enzo + +-€4miljoen ombouw & r&d kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                niet echt
                FXX +- €1,5-2miljoen
                P4-5 €1miljoen voor donor enzo + +-€4miljoen ombouw & r&d kosten
                WOOOOT!!!!!!!!!!!!

Comment

• Comment

• Comment

• vette fiat, wat een mooie combo

Comment

• geweldige kleuren combo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Zouden er aan dat ding veel onderdelen moeten vervangen worden? Veel zal hij toch niet afgezien hebben. Tenzij van te lang stil te staan.
                          Ik zou vooral ook niet graag aan het onderhoud van dat ding beginnen.

Erg dat ze zo'n pareltje zo lang laten verkommeren.
                          Als ik 't zo zie, als er geen onderdelen ontbreken zoals de zetel, zal 't zo'n 30.000EU kosten aan 'n compleet onderhoud, ruwe schatting... Tenzij dat de lak in slechte staat is, dan is't nog eens 15.000 extra, kevlar herspuiten is niet zo simpel...
                          Waarschijnlijk moeten de turbo's wel vervangen worden, dus da's nog es 5K...

enzoverder
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Als ik 't zo zie, als er geen onderdelen ontbreken zoals de zetel, zal 't zo'n 30.000EU kosten aan 'n compleet onderhoud, ruwe schatting... Tenzij dat de lak in slechte staat is, dan is't nog eens 15.000 extra, kevlar herspuiten is niet zo simpel...
                            Waarschijnlijk moeten de turbo's wel vervangen worden, dus da's nog es 5K...

enzoverder
                            u volgend project???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Some more

Ook in Hi-Res te krijgen?!

Comment

• de huidige bestuurders van F430's toch éh
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heb je een nrplaat van die zwarte F430?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Heb je een nrplaat van die zwarte F430?
                                    tuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                      tuurlijk
                                      396 Q...... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        396 Q...... ?
                                        nee, wel een fransman

Comment

• Comment

Working...
                                          X