Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtendas dan van Antwerpen & weet de Kaaien nie zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk wist niet dat de Superamerica ook in België werd verkocht?? En zie ik dat goed en is er een Belg die zich de trotse eigenaar van een Enzo mag noemen? Hoeveel Enzo's rijden er in België ongeveer?
en int begin waren er 6 Enzo's in belgie, daarvan is er al zeker eentje terug naar NL verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenIk weet alleen de nummerkes ni
en daarbij in de richting waar ze u naar toe hadde gestuurd da had ge nu toch wel zelf kunnen raden dat daar nix ging zijn
da is alleen haven daarachter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenze staan er toch op
en daarbij in de richting waar ze u naar toe hadde gestuurd da had ge nu toch wel zelf kunnen raden dat daar nix ging zijn
da is alleen haven daarachter
Ik wist tenminste dat ze naar Antwerpen kwamen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk wist niet dat de Superamerica ook in België werd verkocht?? En zie ik dat goed en is er een Belg die zich de trotse eigenaar van een Enzo mag noemen? Hoeveel Enzo's rijden er in België ongeveer?
ik denk dat er 6 superamerica's waren ofzo
Crazy. ééntje deed zijn dak toe...ahzo cool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik denk dat er 6 superamerica's waren ofzo
Crazy. ééntje deed zijn dak toe...ahzo cool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Ik wist tenminste dat ze naar Antwerpen kwamen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten3 SA's
Digitale Camera wilt precies geen foto's uploaden naar mijn pc . Dan maar een crappy sfeerbeeldje van de gsm
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichteneurh, natuurlijk zijn er SA's in Belgie verkocht, die zijn over de hele wereld verkocht
en int begin waren er 6 Enzo's in belgie, daarvan is er al zeker eentje terug naar NL verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk dacht ergens gelezen te hebben dat de SA hoofdzakelijk voor de niet-Europese markt was bestemd. Vandaar ook mijn verwondering dat die hier ook rondrijden.
hij is een gelimieteerde versie, je moest toestemming van de fabriek krijgen om hem te kopen
maar hij was wel "beschikbaar" in elk land
inderdaad door de benaming SA is hij wel meer US oriented & al de eerste zijn ook naar ginder gegaan, hij is ook eerst in de US een paar dagen voor Pebble Beach in een private viewing aan potentiele klanten getoond (prototype toen nog)
Comment
-
Ben er ook langsgeweest en nog even met Rami gesproken. Heb enorm veel foto's genomen en vooral alle wagens die vertrekken op filmpjes. Spijtig genoeg wel allemaal gsm kwaliteit maar toch....
Ik zet ze mss vanavond als ik thuis ben nog online en anders zal het iets zijn voor morgen middag.
Comment
Comment