Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    VET!!
    Foto's van wanneer die bagger aan is?
    dan zullen ze der eerst eens een motor & battery moeten insteken zodat ze em KUNNEN aansteken

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten



      heerlijke foto

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten


        das een 166 Inter Berlinetta Ghia

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
          HOWLY SH!T:


          Jawel hoor Mansory is ook aanwezig in Genève en ze hebben een hoop “lekkers” meegenomen voor jullie… We trappen af met deze ‘Stallone’ uitvoering (en dat heb ik NIET verzonnen!) van de Ferrari 599 GTB. Mijn maag keert er van om, maar misschien hebben jullie een andere smaak? De motor levert dankzij een supercharger, verbeterde luchttoevoer en wat elektronisch gerommel 720 pk (ipv 620) en er is ook 92 Nm extra beschikbaar. Daardoor zit je nu in 3,7 seconden op de 100 en de top ligt op 340+ km/u. Aan de vooras heeft Mansory 20″ velgen gemonteerd en achter zijn ze zelfs 21″. Als je dan toch een 599 wil verbouwen maak er dan een Vandenbrink GTO van!





          MANSORY Stallone –
          an exquisite power pack based on the Ferrari 599 GTB Fiorano
          As a specialist for customisation of Aston Martin, Bentley and Rolls Royce automobiles, MANSORY has long been an institution. Now, the company from Brand in Bavaria has tackled the Ferrari 599 GTB Fiorano. With luxurious as well as sporty modifications, MANSORY proves that the company also has a clear understanding of customising Italian super sports cars. Especially light body components made of carbon, a powerful increase to the engine performance and an interior covered with the finest ostrich leather fulfil the car desires of the exclusive clientele.
          More Bounce for the Italian Stallion
          MANSORY pays special attention to performance optimisation with which the car from Maranello made the sprint from zero to 100 kph two tenths faster than the series version (3.7 seconds). The propulsion is only over at 340 kph. Thus the modification, called the Stallone, impressively fills the gap to the fast, 350 kph sports car brother, the Enzo. The engine components newly developed by the MANSORY technicians are responsible for this. The performance kit includes high-performance compressors and custom made intercooling. The supercharging of the V12 power train is supported by a sport air filter with higher air throughput as well as modified control electronics. This increases the performance of the large 6.0 litre twelve cylinder engine from 620 to 720 HP. The torque increased by an additional 92 Nm. The sport rear muffler made of stainless steel underscores the sporty appearance of the MANSORY Stallone with its impressive sound.
          Perfect Symbiosis: the MANSORY forged turbine-wheel and the Dunlop Sport Maxx
          In order to accommodate the increased performance, the company developed especially light forged wheels with a 9 x 20 inch size for the front axle and
          11.5 x 21 inch for the back axle. At only 13 kg for one of the front axle rims, the MANSORY wheel is one of the absolute lightweights. By using weight-saving aluminium alloys and with the resulting reduction of the unsprung mass, the acceleration, breaking distance as well as the handling are improved considerably. The SP Sport Maxx model of Dunlop high-performance tyres developed together with MANSORY are a perfect match. The front tyres are 255/30 and the back ones are 325/30. The suspension spring also creates a sporty flair, which lowers the centre of gravity of the super sports car by 30 millimetres and moreover emphasises the wheel/tyre combination even more.
          Featherweight: Sleek looking packet made of carbon
          The MANSORY Stallone is given its optical finishing touch by the uplift-reducing aerodynamics kit made of carbon. This material is already used amply in the base model of the Fiorano. Here, MANSORY goes one step further and uses carbon with the highest surface quality for all of its chassis components. As a result of the modification measures, the weight is reduced to the series components. Part of the expressive front structure is a down force generating front end with special air intakes for ventilating the new intercooler. The Mansory side skirts steady the airflow between the axes and moreover give the vehicles an aggressive sporty look. The newly designed rear with the integrated diffuser stabilised the rear axle and provides the necessary extra down force. The MANSORY Stallone acquires its highly individual flair through the side flared wing arches.
          Luxurious Interior in Ostrich Leather
          The most exquisite materials, processed with the greatest traditional craftsmanship distinguish the interior of the MANSORY Stallone. The leather used by MANSORY for the interior is particularly durable but still extremely soft. The unique grain of the unusual leather combined with the stylish ornamental seams and the exposed carbon appliqués convey both elegance as well as sportiness in the interior. Masterful handiwork, individual styling, and the highest quality is found wherever one chooses to look. The pedals made of aluminium, the illuminated door entry strips and the ergonomically redesigned sport steering wheel create additional optical highlights.
          vond het ding nogal mottig
          vond héél de mansory stand nogal mottig

          gegarandeerd dat dat ding al verkocht is naar de UAE

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

            En dit ding klopt volgens mij langs geen kanten

            HAHA, die heb ik vorige week ook zien staan tssn retie & turnhout als ik me goed herinner

            die viel nogal HARD op datie replica is

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              275 zeker...

              Als ik het geld had...

              19 Januari is er een 250 GT LWB California Spider uit 1959 geveild voor 3.300.000 euro.

              Nog lang sparen dus

              Edit: had het op deze:

              deze is die hollandse geloof ik hé?
              is dan wel een rebody & das wel een 275 GTB/4 NART Spyder GEEN 250 LWB Cali Spider

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                deze is die hollandse geloof ik hé?
                is dan wel een rebody & das wel een 275 GTB/4 NART Spyder GEEN 250 LWB Cali Spider
                jawadde, wees anders eens gespecialiseerd in ferrari hé

                Comment


                • 1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

                  Comment


                  • 1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                      HAHA, die heb ik vorige week ook zien staan tssn retie & turnhout als ik me goed herinner

                      die viel nogal HARD op datie replica is
                      Idd daar.

                      Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                      deze is die hollandse geloof ik hé?
                      is dan wel een rebody & das wel een 275 GTB/4 NART Spyder GEEN 250 LWB Cali Spider
                      Daarom mijn eerste zin

                      275 zeker...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Wederom nette foto's. Wat was je instelling bij deze? Sluitertijd 1/80ste 1/100ste?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                          Wederom nette foto's. Wat was je instelling bij deze? Sluitertijd 1/80ste 1/100ste?
                          1/80
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                            Wederom nette foto's. Wat was je instelling bij deze? Sluitertijd 1/80ste 1/100ste?
                            waarom vraag je dat eigenlijk? allé kbedoel maar je bent daar toch niets mee, 't hangt oa ook af van de snelheid van de wagen welk effect je bekomt dus met enkel sluitertijd weet je eigenlijk niets...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            1/80
                            wat was er te doen op zolder?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                              wat was er te doen op zolder?
                              Trackday van Renstal Excelsior..

                              Klikkie
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Trackday van Renstal Excelsior..

                                Klikkie
                                thanks!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Idd daar.



                                  Daarom mijn eerste zin
                                  woeps, niet goed gelezen

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                    waarom vraag je dat eigenlijk? allé kbedoel maar je bent daar toch niets mee, 't hangt oa ook af van de snelheid van de wagen welk effect je bekomt dus met enkel sluitertijd weet je eigenlijk niets...
                                    Heb je voor een stuk gelijk in. Waarom ik het dan toch vraag? Ze hebben mij ooit gezegd dat om te pannen ik een sluitertijd erop na moet houden van tussen de 1/130ste en 1/160ste. Ik geloof dat niet en denk dat ze me hier wat zever verteld hebben, daarom dat ik het navroeg want ik ben van mening dat het op 1/80ste ook kan (maar zelf nog niet geprobeerd)

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                      Heb je voor een stuk gelijk in. Waarom ik het dan toch vraag? Ze hebben mij ooit gezegd dat om te pannen ik een sluitertijd erop na moet houden van tussen de 1/130ste en 1/160ste. Ik geloof dat niet en denk dat ze me hier wat zever verteld hebben, daarom dat ik het navroeg want ik ben van mening dat het op 1/80ste ook kan (maar zelf nog niet geprobeerd)
                                      1/30 e.d. gaat ook hoor

                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                        Heb je voor een stuk gelijk in. Waarom ik het dan toch vraag? Ze hebben mij ooit gezegd dat om te pannen ik een sluitertijd erop na moet houden van tussen de 1/130ste en 1/160ste. Ik geloof dat niet en denk dat ze me hier wat zever verteld hebben, daarom dat ik het navroeg want ik ben van mening dat het op 1/80ste ook kan (maar zelf nog niet geprobeerd)
                                        heeft er niets mee te maken
                                        hangt iedere keer van de situatie af, de belichting die je wenst, de hoeveelheid licht die er aanwezig is & hoe je de foto wil hebben
                                        ik ga zelfs tot 1/5 als het moet

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                          eigenlijk gek zo'n foto's... alles beweegt buiten de auto... de techniek van tegenwoordiog hé.... knap denniske, ik zo niet weten hoe ik u nog kan opvleien met complimentjes

                                          Comment

                                          Working...
                                          X