Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• de absolute droomferrari voor mij

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Mja, dat zijn kosten maar geen "standaard" groot onderhoud.
            10000 euro voor een standaard groot onderhoud is een indianenverhaal.
            Dat faktuur wil ik eerst toch eens zien voor ik dat geloof.

Comment

• Nog iets gehoord van de Scuderia bumper?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Eindelijk komt die ook boven

Niet mis maar de zwarte en zilvere zijn mooier, en de uitsparingen van de uitlaten blijf ik maar vinden. Voor de rest

Hopelijk kom je die volgende maand in het echt tegen \

Btw, welke motor ligt daar precies in?
                standaard 575
                Zagato heeft de gewoonte niet de mechaniek te veranderen
                ze zijn op de 1ste plaats een stylings huis & carroserie bouwer geen tuner

Comment

• Stond onlangs een artikel in de krant van garage Monza in St.Martens Latem,
                  waarin de eigenaar zei dat de nieuwe Ferrari modellen veel onderhoudsvriendelijker geworden zijn buiten enkele jaren geleden.
                  Hij zei dat een groot onderhoud van een Ferrari ongeveer 1000 Euro kost.
                  Vroeger moest je bij de F355 de motor er uithalen om de riemen te kunnen vervangen = veel uurloonkosten.

Vlug ff gegoogled..

Hier sta het artikel:

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Leuk artikel

1000 valt best mee, 6000 daarentegen, dat is er toch erg over.

Comment

• 1000€ voor een groot onderhoud wtf volgens mij had ie teveel champagne op toen ie dat zei

Comment

• Tja, Ferrari en Lambo tellen iets van 100EU per uur, als je dan de exorbitante stukprijzen van vele onderdelen telt, loopt 't snel op natuurlijk... Denk wel dat je iets van 750EU mag tellen voor 'n klein onderhoud, en 2500 voor 'n groter onderhoud, en 5000 voor de grote kosten, zoals nieuwe koppeling en zo...

Allemaal natuurlijk als er niets kapot is Dan begint 't pas echt op te lopen...
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                          Tja, Ferrari en Lambo tellen iets van 100EU per uur, als je dan de exorbitante stukprijzen van vele onderdelen telt, loopt 't snel op natuurlijk... Denk wel dat je iets van 750EU mag tellen voor 'n klein onderhoud, en 2500 voor 'n groter onderhoud, en 5000 voor de grote kosten, zoals nieuwe koppeling en zo...

Allemaal natuurlijk als er niets kapot is Dan begint 't pas echt op te lopen...
                          Valt nog mee in vergelijking met Range Rover : voorpont 3000 euro, airco 2500 euro, versnellingsbak 6000 euro,...

Ben benieuwd wat het volgende gaat zijn.

Comment

• Koop dan maar een scaglietti ipv de range

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                              standaard 575
                              Zagato heeft de gewoonte niet de mechaniek te veranderen
                              ze zijn op de 1ste plaats een stylings huis & carroserie bouwer geen tuner
                              Thnx Dirk

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Lijkt me zeldzaam te zijn, 612 Scaglietti manueel

Comment

• Garage in Latem

Comment

• Staat daar ook een manuele? Of kom je van daar?

Comment

Working...
                                          X