thx DJ Dirk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
maar eeuhmm.... als je die kar op een bepaalde manier bekijkt... valt dat nog onder "retegeil" te catalogeren.
ik ben ziek in mn hoofd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenthx DJ Dirk
een Lusso op zich al
laat staan dan in zo'n kleur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenik dacht dat ik nooit iets goed over mn lippen zou kunnen krijgen over dit soort "dingen"
maar eeuhmm.... als je die kar op een bepaalde manier bekijkt... valt dat nog onder "retegeil" te catalogeren.
ik ben ziek in mn hoofd.Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenEdo valt nog wel redelijk mee imo. Ik vind het knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenik dacht dat ik nooit iets goed over mn lippen zou kunnen krijgen over dit soort "dingen"
ik ben ziek in mn hoofd.Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie zwarte balanceert op het randje der marginaliteit vind ik persoonlijk.
Smakeloosheid ten top imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenZonder stickers en met meegespoten zijspiegels is die echt knap
Welke tuner is da?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenZonder stickers en met meegespoten zijspiegels is die echt knap
Welke tuner is da?
Comment
-
Welke tuner is da?Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
Comment