Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als ik het goed begrijp ben je de modena gaan afzetten en met de spider teruggekomen?
Mooie vergelijkende test dan.
zelfde afstand enkel cabrio tegen coupé.
Wat was je besluit?
als ik het goed begrijp ben je de modena gaan afzetten en met de spider teruggekomen?
Mooie vergelijkende test dan.
zelfde afstand enkel cabrio tegen coupé.
Wat was je besluit?
is geen makkelijke keuze...de modena is stabieler, maar 2 jaar ouder , en daardoor wat trager in het schakelen vond ik...was een occasie en daardoor heeft hij ook niet al de opties van de spider ( xenon, cd, mooier interieur..) de spider is zalig ( we hebben open gereden van ginder tot hier zonder de minste hinder of tocht)
ik zou een mix maken van de twee...rood buiten beige binnen en in modena uitvoering, met xenon en hifi, challenge grill en sportuitlaten.
de modena was ook sneller te rijden . alle 2 zalige karren ...ik ben verliefd
is geen makkelijke keuze...de modena is stabieler, maar 2 jaar ouder , en daardoor wat trager in het schakelen vond ik...was een occasie en daardoor heeft hij ook niet al de opties van de spider ( xenon, cd, mooier interieur..) de spider is zalig ( we hebben open gereden van ginder tot hier zonder de minste hinder of tocht)
ik zou een mix maken van de twee...rood buiten beige binnen en in modena uitvoering, met xenon en hifi, challenge grill en sportuitlaten.
de modena was ook sneller te rijden . alle 2 zalige karren ...ik ben verliefd
Comment