Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wat een wagen , toch zou ik ook geen rode nemen . Een ferrari is zo al opvallend genoeg , daarom zou ik een zwarte met rood of beige kiezen . Wat ook prachtig is , is donkerblauw met die challenge grill en velgen , er heeft ier ooit een foto van een donkerblauwe challenge stradale gestaan .
Dat is ook voor mij het grootste obstakel Binnen een jaar of 5-6 wil ik een oldschool sportwagen op m'n oprit. Een oude Turbo, een 355 of 360,... Ik weet het nog niet.
Dat is ook voor mij het grootste obstakel Binnen een jaar of 5-6 wil ik een oldschool sportwagen op m'n oprit. Een oude Turbo, een 355 of 360,... Ik weet het nog niet.
de onderste heb ik voort laatst iets van een 2 jaar geleden nog gezien toen die op veiling stond bij Artcurial Poulain le Fur, natuulijk niet verkocht
hij is gebouwd geweest voor Jean Beurlys
nieuwe naam F40 IMSA s/n F4 001
meeste zeggen dat het alleen een echt ferrariblok is voor de rest alles laten bouwen
Comment