Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren was ik in Westende. Het was al donker, geen kat op straat, ik wandel daar met mijn vriendin... Ineens hoor ik daar hoog gebrul, revven enz. Kzeg ja, lopen
Ikke gaan zien, staat daar ene aan de kant van het straat met een paar mensen die hij kent denk ik, te revven met zijn rode 360 Modena
Zeker geen standaarduitlaten, dat spel maakte lawaai Ik er vlak gaan achter staan, kerel geeft nog wat extra gas, niet normaal
Daarna waren ze weg, trok hem nog eens vol open, droomkar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenGisteren was ik in Westende. Het was al donker, geen kat op straat, ik wandel daar met mijn vriendin... Ineens hoor ik daar hoog gebrul, revven enz. Kzeg ja, lopen
Ikke gaan zien, staat daar ene aan de kant van het straat met een paar mensen die hij kent denk ik, te revven met zijn rode 360 Modena
Zeker geen standaarduitlaten, dat spel maakte lawaai Ik er vlak gaan achter staan, kerel geeft nog wat extra gas, niet normaal
Daarna waren ze weg, trok hem nog eens vol open, droomkar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenWas wss Mistl met zn 360CS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIs hij kaal? Want die kerel die er in zat, was kaal...
Dan was het iemand anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenNee, toch ni.
Dan was het iemand anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenSpijtig dat zo'n gasten ook niet op het forum zitten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenMistn zat hier, maar die hebben ze weg gejaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenMistn zat hier, maar die hebben ze weg gejaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenpff blabla
Het is altijd beter van niet teveel op een openbaar forum te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenNee, hoge bomen vangen veel wind.
Het is altijd beter van niet teveel op een openbaar forum te zetten.
En volgens mijn weten zitten we hier toch nog op het autoforum? Die gast is de eigenaar van een rode 360 CS en een AMG... als daily. Hier zou hij toch op zijn plaats moeten zitten, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIs hij kaal? Want die kerel die er in zat, was kaal...
Nummerplaat VDW 333
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenDat zal wel Frederic Vanderwilt zijn.
Nummerplaat VDW 333
Heeft de beste man nog karretjes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
599 hgte. handling gt evoluzione. Beetje gelijk de 575 gtc dus. Best leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenTe grote velgen imo.
Geef mij maar gewoon 20" challenge velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenAah dat zou wel eens heel goed kunnen
Heeft de beste man nog karretjes?
Porsche Cayenne Gemballa
Dodge Viper
paar Mercedessen
Genoeg dus
Comment
Comment