Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Haha, ik heb ook nog een collectie foto's om Rami gelukkig te maken... maar ik zal het maar zo laten
't Is al erg genoeg zo...
Maar serieus, bij Lambo heb je toch ook zo'n extreme fanboys? Bij Ferrari zal het wel erger zijn...
Nah, bijna niet. Ongeschreven regel = kledij van uw merk is toegelaten boven het middel (petje, t-shirt ed). Broek, schoenen, centuur, ondergoed, strapons ed zijn not-done, behalve als je een Ferrari hebt ... dan is het toegelaten om gay te zijn
Nah, bijna niet. Ongeschreven regel = kledij van uw merk is toegelaten boven het middel (petje, t-shirt ed). Broek, schoenen, centuur, ondergoed, strapons ed zijn not-done, behalve als je een Ferrari hebt ... dan is het toegelaten om gay te zijn
Op het autosalon te Parijs liep er nochthans iemand op de Lamborghini-stand rond die letterlijk hélemaal in Lamborghini-kledij was getooid, tot en met Lamborghini-'legerbotinnes'. Hij was trouwens sowieso van de stand zelf.
Ik mag er echter niet vergeten bij te vermelden dat hij er behoorlijk gay uitzag, ondanks zijn constant geflirt (inclusief knipoogjes) met de 'promogirls' die bij de auto's moesten staan.
Comment